Vodafone finalizează tranzacţia şi cumpără părţi din Liberty Global, inclusiv UPC România

/
/
4 mai
/

Conform celor de la Reuters, Vodafone şi Liberty Global au încheiat negocierile şi au bătut palma pentru o parte din operaţiunile companiei americane pentru suma de 20.7 miliarde de euro. Tranzacţia include toate reţelele de cablu deţinute de Liberty Global în Germania, Cehia, Ungaria şi România.

Raportat strict la ţara noastră, putem spune că Vodafone a achiziţionat UPC şi va putea oferi astfel clienţilor săi pachete integrate de telefonie mobilă, fixă, internet fix şi cablu TV. Operatorul roşu va avea acces la peste 1.3 milioane de noi abonaţi şi va putea atrage mulţi alţii prin noi oferte avantajoase.

În România cei de la Vodafone erau singurii din piaţă care nu aveau în ofertă TV şi internet fix, iar această tranzacţie nu face decât să crească concurenţa, mai ales că UPC este unul dintre cei mai apreciaţi operatori de servicii fixe.

Până pe data de 15 mai vom avea şi o declaraţie oficială de confirmare a achiziţiei din partea celor două companii.

Categorii: Retelistica, Vodafone
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

România şi capitala Bucureşti sunt într-un contrast puternic: la internet fix suntem în top 10 global, la internet mobil suntem în afara locurilor 50, respectiv 80

În România ne mândrim cu internet fix bun şi ieftin şi chiar aşa este. Plătim destul de puţin în comparaţie cu multe alte ţări la nivel global, iar calitatea pe care o primim este de top.

Vodafone scumpeşte unilateral şi abonamentele de televiziune, nu doar cele de telefonie mobilă

Vă scriam ieri că Vodafone a început să trimită notificări legate de scumpirea abonamentelor de telefonie mobilă cu 1.3 euro TVA inclus. Operatorul roşu susţine că această mărire de preţ este necesară pentru a păstra serviciile oferite „la standarde ridicate de calitate”.

Paramount Global închide canalele tv fără audienţă din Europa (în România vor dispărea până la finalul anului mai multe posturi tv)

Paramount Global caută să îşi eficientizeze afacerea la nivel mondial, astfel că în perioada următoare vor exista o serie de schimbări importante, inclusiv în Europa.