Retelistica

Vodafone România a prezentat printr-un comunicat de presă câteva detalii privind rezultatele financiare obţinute în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017.

Iată cele mai importante cifre:

  • venituri de 182.3 milioane euro, creștere de 2.2% față de aceeaşi perioadă a anului trecut;
  • 9.944.595 clienți pe servicii mobile, servicii fixe de voce și internet of things la data de 31 decembrie 2017, creștere de 5.2% față de aceeași perioadă din 2016 (9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile);
  • ARPU de 6 euro;
  • 40% din baza de clienți se află pe abonament, iar utilizatorii cartelei Vodafone reprezintă 60% din total;
  • consumul de date mobile a crescut cu 71% față de perioada similară din 2016.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Supremația rețelei noastre Supernet 4,5G atât pe serviciile de voce, cât și de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută și de clienții tot mai numeroși care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”.

Vodafone creşte încet, dar sigur, iar la următorul raport financiar cred că vor anunţa depăşirea barierei de 10 milioane de clienţi.