Am participat la câteva ediții Webstock și ați găsit materiale de la fața locului pe Gadget.ro. Ediția pe 2014 are loc pe 26 septembrie 2014 și își propune să meargă în 3 direcții.
1. Networking – pentru cei interesați de domeniile comunicare și social media, cunoști persoane cu care te-ai interesectat doar în online etc;
2. Subiecte – conferințe dedicate și trei micro-evenimente încorporate axate pe comunicare, blogging și social media;
3. Tendințe – ai parte de informații prezentate de specialiști în domeniu.
Cei interesați se pot înscrie pe http://2014.webstock.ro/solicita-invitatie/
Există și secțiunea Webstock Awards ce dorește să evidențieze proiectele inedite din mediul online autohton. Înscrierea se efectuează în perioada 15 iulie – 1 septembrie 2014 și sunt 12 categorii jurizate de persoane specializate în marketing, comunicare, social media, mobile.
Cele 12 categorii sunt: Publishing, Utility, Visual, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Bloggers Projects, Mobile Applications, Instagram Campaigns, Innovation, Social Campaigns in online, Video blogging.
Sunt 2 etape: preselecție între 3 – 8 septembrie și notarea finală între 9 – 19 septembrie. Mai multe detalii pe http://2014.webstock.ro/premii/
Apropo, locația aleasă pentru Webstock 2014 este JW Marriott Grand Hotel.