Xiaomi creşte spectaculos ca număr de unităţi vândute în Europa

/
/
26 nov. 19
/

Oricâţi cârcotaşi ar exista, Xiaomi este un brand care se vinde foarte bine, mai ales că raportul calitate-preţ este de cele mai multe ori corect. Personal am recomandat de foarte multe ori device-uri Xiaomi la rude, prieteni şi până acum cei care şi-au achiziţionat un astfel de telefon au fost foarte mulţumiti.

În ultimul an Xiaomi a intrat mult mai puternic în Europa prin deschiderea a numeroase magazine fizice în marile oraşe şi prin parteneriate cu diverşi distribuitori locali, iar acest lucru se vede şi în vânzări

Ultimul trimestru analizat de către cei de la Canalys ne prezintă o situaţie foarte favorabilă pentru Xiaomi în Europa. Producătorul chinez a crescut de la 3.2 milioane unităţi în trimestrul al treilea din 2018, la 5.5 milioane unităţi în aceeaşi perioadă din 2019, adică o creştere cu aproximativ 73%. Xiaomi atinge astfel un market share de 10.5% şi începe să bată la uşa locului 3, Apple, ce a scăzut la o cotă de piaţă de 18.6%.

Trebuie menţionat că în această analiză nu sunt luate în calcul vânzările de modele Xiaomi realizate prin intermediul retailerilor chinezi, cei care vând destul de serios în Europa mulţumită preţurilor mult mai avantajoase.

În acelaşi raport Canalys observăm că doar Samsung a mai înregistrat creştere în trimestrul al treilea din 2019, Huawei a stagnat, iar restul producătorilor au luat-o în jos.

Categorii: Xiaomi
Cuvinte cheie: vanzari, Xiaomi
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Xiaomi va lansa în curând un smartphone cu baterie de 10.000 mAh, încărcare rapidă la 100W şi grosime de sub 8.5 mm

La final de octombrie aflam că Honor lucrează la un smartphone cu baterie de 10.000 mAh, unul ce ar urma să fie lansat în următoarea perioadă (cel mai probabil în primele două – trei luni ale anului viitor).

CEO-ul Xiaomi susţine că în următorii cinci ani oamenii vor fi înlocuiţi cu roboţi umanoizi pe tot ce înseamnă linii de asamblare

CEO-ul Xiaomi, Lei Jun, a acordat recent un interviu celor de la Beijing Daily, iar cele transmise de el arată clar că strategia companiei pentru perioada imediat următoare se bazează pe inteligenţă artificială şi pe roboţi umanoizi.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.