Smartphone

Oricâţi cârcotaşi ar exista, Xiaomi este un brand care se vinde foarte bine, mai ales că raportul calitate-preţ este de cele mai multe ori corect. Personal am recomandat de foarte multe ori device-uri Xiaomi la rude, prieteni şi până acum cei care şi-au achiziţionat un astfel de telefon au fost foarte mulţumiti.

În ultimul an Xiaomi a intrat mult mai puternic în Europa prin deschiderea a numeroase magazine fizice în marile oraşe şi prin parteneriate cu diverşi distribuitori locali, iar acest lucru se vede şi în vânzări

Ultimul trimestru analizat de către cei de la Canalys ne prezintă o situaţie foarte favorabilă pentru Xiaomi în Europa. Producătorul chinez a crescut de la 3.2 milioane unităţi în trimestrul al treilea din 2018, la 5.5 milioane unităţi în aceeaşi perioadă din 2019, adică o creştere cu aproximativ 73%. Xiaomi atinge astfel un market share de 10.5% şi începe să bată la uşa locului 3, Apple, ce a scăzut la o cotă de piaţă de 18.6%.

Trebuie menţionat că în această analiză nu sunt luate în calcul vânzările de modele Xiaomi realizate prin intermediul retailerilor chinezi, cei care vând destul de serios în Europa mulţumită preţurilor mult mai avantajoase.

În acelaşi raport Canalys observăm că doar Samsung a mai înregistrat creştere în trimestrul al treilea din 2019, Huawei a stagnat, iar restul producătorilor au luat-o în jos.

Categorii: xiaomi
Tag-uri: vanzariXiaomi
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.