Xiaomi Mi Band 3 a fost prezentată oficial pe 31 mai ca fiind un upgrade mult aşteptat a modelului Xiaomi Mi Band 2. Preţul mic şi caracteristicile utile au făcut ca vânzările să explodeze, Xiaomi anunţând la sfârşit de iunie depăşirea bornei de 1 milion de unităţi comercializate la nivel global.
Timpul a trecut, ofertele s-au actualizat, iar producătorul chinez a anunţat în urmă cu doar câteva ore că brăţara sa a trecut pragul a 5 milioane de unităţi vândute în toată lumea în mai puţin de 3 luni de la lansarea oficială. Interesant este că toate aceste vânzări au fost realizate doar prin intermediul versiunii de bază, de luna aceasta urmând a fi comercializată şi varianta premium cu NFC încorporat.
Xiaomi Mi Band 3 costă în jurul a 100 lei prin China (exemplu) şi cam 150 – 160 lei în România (exemplu).
Printre cele mai importante caracteristici ale sale regăsim:
- ecran OLED de 0.78 inci cu rezoluţie de 128 x 80 pixeli rezistent la zgârieturi + buton fizic de tip touch control;
- conectivitate bluetooth 4.2 LE, NFC (opţional), certificare 5ATM pentru scufundări în apă de până la 50 de metri;
- baterie de 110 mAh ce promite o autonomie de până la 20 de zile;
- 20 de grame greutate (8.5 grame fără brăţară).