Xiaomi a crescut foarte mult pe partea de dispozitive purtabile şi a ajuns numărul 1 la nivel mondial. Conform companiei de cercetare Strategy Analytics în cel de-al doilea trimestru din 2017 au fost comercializate aproximativ 21.6 milioane de astfel de gadget-uri, top 3-ul fiind format din:
- Xiaomi – 3.7 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 17.1%;
- Fitbit – 3.4 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 15.7%;
- Apple – 2.8 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 13%.
Chiar dacă se află doar pe locul 3, adevăratul câştigător din acest top rămâne în continuare Apple. Dacă primele două companii îşi bazează vânzările pe brăţări inteligente cu preţ modic, producătorul american are doar smartwatch-uri ce costă câteva sute de dolari, de aici şi ideea că cel mai consistent profit îl are Apple (este cam aceeaşi situaţie cu cea din segmentul telefoanelor inteligente acolo unde Apple acaparează 83% din tot profitul generat de piaţă).