YouTube vrea să rivalizeze cu TikTok şi promite bani creatorilor de conţinut în YouTube Shorts

/
/
25 sept. 22
/

Faptul că TikTok este un fenomen nu mai este o surpriză pentru nimeni, însă interesant este că nimeni nu prea reuşeşte să se apropie de succesul acestora, chiar dacă vorbim de giganţi în domeniu.

YouTube a pregătit o nouă strategie pentru anul viitor, una menită să atragă mai mulţi creatori de conţinut pe YouTube Shorts, poate chiar vedete de pe TikTok cu milioane de fani. Începând din 2023 programul YouTube Partner se va extinde şi la clipurile scurte din YouTube Shorts, acestea urmând a fi la rândul lor monetizate.

În prezent orice creator de conţinut cu peste 1000 de urmăritori şi peste 4000 de ore vizionare cumulate de aceştia în ultimul an, se poate înscrie în programul YouTube Partner, adică poate face bani din clipurile sale. Când clipurile din YouTube Shorts vor putea fi monetizate, pentru a fi eligibil acelaşi creator va trebui să genereze şi cel puţin 10 milioane de vizualizări în ultimele 90 de zile (această ultimă condiţie se aplică doar clipurilor scurte).

Dacă vor face acest lucru, utilizatorii respectivi vor putea primi bani şi din clipurile scurte, veniturile generate de reclame urmând a se împărţi astfel: 55% la YouTube şi 45% la creatorul de conţinut.

Pe TikTok este destul de greu pentru un utilizator să câştige bani în programul TikTok Pulse (echivalentul a YouTube Partner) deoarece sunt destul de multe condiţii de eligibilitate. În prezent aproximativ 4% din toate clipurile postate pe TikTok se încadrează în programul de monetizare.

Sursa: techcrunch.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.

Ai cumpărat un laptop sau PC și cauți Windows + Office la preț bun? Prețurile încep de la 12.25 euro pentru Windows 11 și 30.25 euro pentru Office 2021 – activate fără plata unui abonament lunar

GoDeal24 iese în față cu mai multe oferte legate de Windows și Office în diferite iterații. Mai multe detalii descoperiți în rândurile următoare.