ZTE lanseaza noua „nava amiral” Android, tinteste spre high-end

ZTE a initiat constructia unei „nave amiral” si a promis ca va fi proiectata spre a ataca piata medie spre high-end. Vice-presedintele He Shiyou a spus presei ca ZTE a patruns cu succes in piata high-end din Europa si Japonia si de asemenea a ajuns si la operatorii de gradul I din Statele Unite. El a adaugat ca producatorul chinez a livrat 90.000.000 de dispozitive in toata lumea in 2010, cu o crestere de 50% fata de anul precedent, citand un studiu IDE, ce pozitiona ZTE in top 5 ca urmare a acestui rezultat. Modelele de baza, cum ar fi ZTE Blade sau ZTE Light sunt disponibile in peste 30 de tari.

Secretul acestui succes a fost posibilitatea producatorului chinez de a vinde smartphone-uri la preturi mici. „Credem ca secretul de a face internetul mobil disponibil la scara larga este sa scadem pragul la noile inregistrari.” a spus He Shiyou. Ca parte a noii strategii, ZTE a spus ca va „accelera expansiunea portofoliului de dispozitive proprii inteligente cu smartphone-urile, tablete si dispozitive pentru acces la internet, pentru a forma o platforma inteligenta si vasta.”

ZTE Skate, cel mai recent produs, este descris ca fiind „subtirel si usurel” cu un touchscreen de 4.3-inch bazat pe Android. Alte caracteristici sunt procesorul de 800MHz, display HD si camera de 5 mega-pixeli si va fi disponibil in toata lumea in mai. ZTE a prezentat alte 3 dispozitive in categoria de tablete light, incluzand si un nou dispozitiv 10″, bazat pe Android 3.0 (Honeycomb) care este programat pentru trimestrul 3.

He Shiyou a mai subliniat ca angajamentul ZTE asupra initiativei WAC (Wholesale Applications Community), acela de oferi un numar de produse „open platform” bazate pe standardele WAC in prima jumatate a anului. Printre smartphone-urile „WAC-enabled” este F952, pe care ZTE il prezinta la MWC aceasta saptamana.

Comunicat de presa in cadrul MWC 2011
Echipa Gadget.ro
Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.