ZTE a initiat constructia unei „nave amiral” si a promis ca va fi proiectata spre a ataca piata medie spre high-end. Vice-presedintele He Shiyou a spus presei ca ZTE a patruns cu succes in piata high-end din Europa si Japonia si de asemenea a ajuns si la operatorii de gradul I din Statele Unite. El a adaugat ca producatorul chinez a livrat 90.000.000 de dispozitive in toata lumea in 2010, cu o crestere de 50% fata de anul precedent, citand un studiu IDE, ce pozitiona ZTE in top 5 ca urmare a acestui rezultat. Modelele de baza, cum ar fi ZTE Blade sau ZTE Light sunt disponibile in peste 30 de tari.
Secretul acestui succes a fost posibilitatea producatorului chinez de a vinde smartphone-uri la preturi mici. „Credem ca secretul de a face internetul mobil disponibil la scara larga este sa scadem pragul la noile inregistrari.” a spus He Shiyou. Ca parte a noii strategii, ZTE a spus ca va „accelera expansiunea portofoliului de dispozitive proprii inteligente cu smartphone-urile, tablete si dispozitive pentru acces la internet, pentru a forma o platforma inteligenta si vasta.”
ZTE Skate, cel mai recent produs, este descris ca fiind „subtirel si usurel” cu un touchscreen de 4.3-inch bazat pe Android. Alte caracteristici sunt procesorul de 800MHz, display HD si camera de 5 mega-pixeli si va fi disponibil in toata lumea in mai. ZTE a prezentat alte 3 dispozitive in categoria de tablete light, incluzand si un nou dispozitiv 10″, bazat pe Android 3.0 (Honeycomb) care este programat pentru trimestrul 3.
He Shiyou a mai subliniat ca angajamentul ZTE asupra initiativei WAC (Wholesale Applications Community), acela de oferi un numar de produse „open platform” bazate pe standardele WAC in prima jumatate a anului. Printre smartphone-urile „WAC-enabled” este F952, pe care ZTE il prezinta la MWC aceasta saptamana.