Orange a avut o campanie interesantă denumită Oferta de nota 10, între 7 aprilie și 30 iunie 2015. Sunt două articole: unul în care am detaliat mecanismul și al doilea în care am vorbit cu olimpicul la matematică din județul meu.
Au fost două opțiuni pentru cartelele preplătite: Star 6 / 6 euro și Star 8 / 8 euro, iar 5% din aceste planuri tarifare intrau într-un fond de susținere a elevilor. S-au strâns 86.304 euro, Orange a rotunjit la 100.000 de euro.
100.000 euro împărțit la 40 de olimpici = 2500 euro de elev.
Star 6 – NELIMITAT la minute și mesaje în rețea, 1000 de minute / MB / SMS-uri naționale, 200 de minute și SMS-uri naționale și internaționale către fix și mobil;
Star 8 – NELIMITAT la minute și mesaje în rețea, 2500 de minute / MB / SMS-uri naționale, 300 de minute și SMS-uri naționale și internaționale către fix și mobil.
Declarație oficială:
„Prin această campanie am dorit să le propunem clienților, pe lângă o ofertă cu minute, mesaje și internet din plin, și invitația de a ni se alătura pentru a face o faptă bună. Modul în care ei au răspuns atât ideii campaniei, cât și celor două opțiuni lansate, este încurajator și le mulțumim pentru implicarea în susținerea educației și inovației. Acestea sunt două zone apropiate nouă, cu atât mai mult cu cât elevii de astăzi sunt cei care vor crea inovaţiile şi tehnologiile de mâine.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer la Orange România.