Vodafone s-a mișcat cel mai rapid în a-mi oferi un răspuns cu privire la Samsung GALAXY Note7. Presupun că sunteți la curent cu problema generată de phabletul sud-coreean, de faptul că Samsung a ales să înlocuiască peste 2 milioane de unități.
Reprezentanții Vodafone România mi-au trimis următorul mesaj:
“Vodafone Romania este la curent cu rapoartele care arata un numar foarte mic de incidente notificate de utilizatorii Samsung Galaxy Note 7. Calitatea si siguranta utilizatorilor sunt prioritati absolute pentru Vodafone. Vanzarile terminalelor Samsung Note 7 vor fi amanate. Toti utilizatorii care au facut pre-comenzi pentru terminal sau l-au achizitionat vor fi notificati in privinta acestor aspecte si a optiunilor pe care le au. Vom transmite noi informatii despre disponibilitatea Samsung Note7 indata ce vor fi confirmate de catre Samsung“.
Le-am trimis un mail secundar și am întrebat care sunt opțiunile pe care oferă celor ce au făcut precomanda pentru GALAXY Note7, iar răspunsul îl aveți cu copy / paste.
“Utilizatorii Vodafone Romania au optiunea de a returna terminalul si de a isi mentine comanda, caz in care beneficiaza de o reducere de 100 euro din pretul terminalului. De asemenea, acestia pot opta si pentru a returna terminalul, caz in care isi recupereaza integral costurile”.
Remarcați faptul că livrările porniseră și în țara noastră. Opțiunile Vodafone sunt simple:
a. Returnezi telefonul și primești altul la schimb și te alegi cu 100 euro reducere la prețul practicat pentru GALAXY Note7;
b. Returnezi telefonul și primești suma plătită în mod integral.
Update: Orange a venit cu un răspuns dedicat pe care-l găsiți într-un articol separat.