Nu sunt cel mai mare participant la evenimente de genul, dar de-a lungul timpului am fost la Untold 2019, Saga 2022 și Summer Well, edițiile 2021 și 2022. Aș spune că a fost o diferență importantă între Summer Well 2021 și 2022 în ceea ce privește fluxul de participanți, anul trecut încă erau restricții legate de pandemie. 

Am văzut imagini și de la alte ediții, dar Summer Well 2022 cred că a atins un record din perspectiva numărului de participanți – 60.000 de oameni au trecut porțile de acces spre Palatul Știrbey, am văzut într-un material de la știri. În rândurile următoare veți găsi 8 impresii legate de Summer Well 2022, ediție ce a fost sold out cu aproape 1 lună înainte de desfășurare și asta în contextul în care au vândut pass-uri de acces pe toate cele trei zile. Știu prieteni ce și-au dorit mult să participe, dar nu mai găseau absolut nimic, indiferent câte diligențe au depus. 

  1. Summer Well are un vibe aparte; 

M-aș raporta la Untold, Saga sau orice alt festival de la noi. Cred că Electric Castel este cumva în aceeași linie. Nu știu să găsesc o explicație, poate fi locația cu multă pădure, lac, un palat, aș spune că și muzica aleasă joacă un rol important. 

Printre formațiile ce au fost cap de afiș m-aș referi la Arctic Monkeys, Future Islands și Nothing but Thieves. Au fost mai multe scene, iar scena principală era amplasată într-o poiană înconjurată de pădure. 

Este festivalul de muzică la care vezi pe lângă tineri, familii cu juniori, în care te întinzi pe pătură și asculți formația preferată. Pe de altă parte, nu este doar despre muzică. Poți să ai o experiență culinară peste ceea ce găsești de obicei la un eveniment de genul, să interacționezi cu prietenii sau, de ce nu, să-ți faci o gască mai mare la fața locului. Au fost prezente multe branduri mari ce și-au dorit să fie partea activă a Summer Well și au dezvoltat experiențe care mai de care mai atractive. 

  1. Orange a avut mai multe inițiative interesante alături de Samsung;

Cortul Orange avea cel mai mare spațiu, dezvoltat în jurul unei piscine. Aici puteai să te joci mini-fotbal cu roboți controlați prin smartphone-urile Galaxy S22 Ultra (un alt S22 Ultra era telecomandă ad-hoc). Era mereu forfotă, pentru că au adus câteva elemente pe care și le doresc cei ce vor să iasă în evidență: tatuaje temporare + colorarea brațului în culori ce amintesc de cele pe care le-am descoperit mai degrabă prin filme în genul … Avatar. 

Sleep Well Baby – stand dedicat cu căști ce reduc poluarea sonoră și care difuzează muzică de leagăn pentru copii pe durata festivalului, astfel încât cei mici să aibă un somn liniștit. Vineri seară au difuzat concertul Future Islands într-o variantă special reinterpretată pentru aceștia. 

Orange Pop-up Cinema – după ce te plimbai pe aleile Summer Well puteai să te odihnești pe șezlongurile de la Pop-up Cinema și să parcurgi câteva cadre din filme celebre ce au fost lansate în ultimii ani;

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Gadget.ro (@gadgetromania)

  1. Internetul a funcționat impecabil;

Nu am avut inspirația să fac un SpeedTest, dar am înțeles că în 5G-ul Orange au fost atinse valori de aproape 1 Gbps (aproape de maximul teoretic de 1.2 Gbps pe care-l poți obține cu spectrul pe care operatorul #no1 îl are în momentul de față). 

Nu am simțit nevoia în a trece pe Free Wi-Fi, altă inițiativă a Orange de la Summer Well 2022. Când am fost la celelalte festivaluri erau mici sau mari probleme. Mai ales când doreai să conversezi pe Messenger, WhatsApp, dar mai ales să urci materiale pe Instagram, Facebook, TikTok etc. Nu a fost cazul aici, internetul a mers fără absolut nicio problemă, deși erau zeci de mii de oameni în proximitate. 

  1. Alte companii ce au avut standuri dedicate la Summer Well;

Pe lângă Orange, au fost prezente o sumedenie de alte branduri. Am rămas plăcut surprins să descopăr Ford pe aici. Vedeta standului era Ford Mach-E, automobilul electric testat de către colegul meu Darius, iar primele sale impresii le găsiți aici. Cred că Ford și-a propus să atragă publicul mai tânăr spre automobilele sale. 

Mai erau și alte companii prezente în cadrul evenimentului și m-aș referi la Banca Transilvania, Avon, Tazz, Glo, MedLife, Karcher, Pepsi, Samsung, TikTok etc. Au fost prezenți chiar și cei de la SMURD (nu neapărat pentru intervenții ci cu un truck dedicat unde cei interesanți puteau experimenta diferite scenarii). 

  1. Aglomerația la cozi și prețurile la mâncare – ceva mai bine față de alte ediții;

Nu prea există eveniment de genul în care să nu aștepți la coadă, fie spre a face top-up cu bani pe brățări, fie spre a lua ceva de băut sau mâncare etc. Un burger costa de pe la 30 lei, o porție de cartofi prăjiți de la 12 – 15 lei, apă – 10 lei, suc la 0.5 litri – 12 lei, Red Bull – 12 lei, cocktailuri de pe la 20 – 25 lei etc. Sunt prețuri de festival, aproape fix cum găsești în orice restaurant la stradă din București. 

Am rămas uimit cât de repede am intrat. Au fost bine organizați și am stat foarte puțin la coadă în prima zi, a doua zi am sosit ceva mai târziu și nu a fost nevoie de perioadă de așteptare. 

Apropo, putea fi făcut top-up direct din aplicația Summer Well, fără a mai fi nevoie de așteptare la casele dedicate. Plus că plata a funcționat mereu fără probleme, la Saga mai erau probleme în acest sens. 

  1. Arctic Monkeys s-a ridicat la nivelul așteptărilor;

Este o trupă britanică indie ce a fost capul de afiș de sâmbătă. Cu această ocazie au ajuns pentru prima dată în țara noastră. Din ce am văzut în primele 2 zile, a fost cel mai reușit concert, dar asta și pentru că aportul publicului s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. Poiana de la Summer Well era plină, toată lumea cânta și încerca să imortalizeze momentele. Show-ul susținut de către Arctic Monkeys a beneficiat și de efecte naturale pe măsură: fulgerele ce se profilau pe cer și se aflau la zeci de kilometri distanță în mod real de locația Summer Well (a plouat în București abia duminică de dimineață). 

  1. Publicul Summer Well mai tânăr ca niciodată;

Aici ar putea fi și altă explicație, am îmbătrânit eu. Nu am fost la multe ediții, dar am vorbit cu alți amici ce au fost la multe dintre cele 11 ediții ale Summer Well desfășurate până acum, iar afluența mare din anul curent a fost adusă de generația tânără. Cum spuneam și mai sus, Summer Well este altceva. Nu știu neapărat o explicație, dar găsești un alt vibe, un alt gen de public, familii cu cei mici etc. Mai vezi și la alte festivaluri, dar nu la fel de mult ca aici. Cred că din această atmosferă vine și succesul de care se bucură. 

  1. A lipsit super-Luna 🌕;

Cred că a fost mega-atracția din 2021. Nu există persoană care a mers la Summer Well vara trecută și să nu fi postat o imagini de lângă super-lună. După aceea a fost expusă într-un parc și a devenit loc de atracție instant. Acum au suspendat doi pești din LED-uri, dar parcă nu am văzut emulația de anul trecut. Asta ca să încheiem într-o notă hazlie. Erau o sumedenie de locuri în care puteai să faci poze interesante pentru Instagram etc., doar să ai un plus de imaginație. 

Mai multe detalii găsiți pe website-ul Summer Well. Sunt deja disponibile Early Bird Tickets pentru anul viitor. 

Trebuie să precizez că am participat la Summer Well 2022 la invitația Orange, iar articolul de față este susținut de către Orange România. 

Categorii: diverse

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Vivo X80 Pro, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.