Altex preia garanţiile produselor vândute prin Domo la nivel naţional

11/01/2016

Altex a trimis un comunicat oficial prin care ne anunţă că vor acoperi în perioada următoare tot ce înseamnă garanţia şi service-ul produselor achiziţionate în reţeaua Domo. Pentru a beneficia de garanţie trebuie să prezentaţi facturile produselor care să ateste achiziţia prin intermediul Domo.

În comunicatul de presă se spune că se va asigura garanţia şi service-ul pentru toate produsele cumpărate de la Domo care se află şi în gama Altex. Mă întreb totuşi ce se va întâmpla cu acele device-uri ce nu există în portofoliul comerciantului (spre exemplu gama de gadget-uri Westwood).

După cum probabil ştiţi retailerul Domo a închis întreaga reţea de magazine fizice, urmând ca în 2016 să se axeze doar pe mediul online. În locul acestor magazine se vor deschide locaţii de la alţi comercianţi. Spre exemplu Altex a deschis deja magazine în locul Domo în Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, Miercurea Ciuc, Piteşti, Râmnicu Sărat, Reghin şi Târgovişte.

domo-630x325

„Altex România vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo

Suntem alături de clienții noștri, dar și de clienții anteriori ai magazinelor Domo, întrucât experiența de cumpărare contează foarte mult pentru noi. Considerăm că aceasta este abordarea potrivită pentru un lider de piață, arătând astfel o preocupare constantă față de nevoile clienților, fie că sunt ai noștri sau că fac parte din portofoliul altor retaileri electro-IT, care, din diferite motive, și-au încetat activitatea pe o piață.

Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama Altex, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.” a declarat Dan Ostahie, CEO Altex.

Categorii
Tag-uri
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.