Samsung estimează că va vinde cel puţin 60 milioane unităţi de Samsung Galaxy S8

/
/
10 ian. 17
/

Samsung îşi pune mari speranţe în viitorul flagship Samsung Galaxy S8, iar noutăţile venite din Coreea de Sud par a confirma acest lucru. Se pare că Samsung a stabilit un target de 60 milioane unităţi vândute pentru Samsung Galaxy S8, o cifră respectabilă pentru o piaţă atât de complexă.

Compania sud-coreeană ar fi trimis deja solicitări către diverşi furnizori pentru a produce piese pentru cele 60 milioane unităţi targetate, de aici şi ideea că planurile Samsung sunt măreţe pentru următorul flagship. După dezastrul Samsung Galaxy Note7 foarte mulţi utilizatori aşteaptă o mişcare inteligentă pentru Samsung Galaxy S8, o mişcare care să readucă încrederea în brand.

Aşteptările Samsung sunt totuşi destul de mari dacă ţinem cont că Samsung Galaxy S7 s-a vândut în 2016 în 48 milioane de exemplare. Recordul absolut este deţinut de Samsung Galaxy S4 care a fost comercializat la nivel mondial în peste 70 milioane de unităţi.

Ce aşteptări aveţi de la Samsung Galaxy S8 ?

Sursa: gizmochina.com
Categorii: Samsung
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.