Fabricarea unui Samsung Galaxy S8 de 64 GB costă puţin peste 300 dolari

/
/
22 apr. 17
/

Chiar dacă mulţi utilizatori îşi manifestă nemulţumirea legată de preţul piperat al smartphone-ului Samsung Galaxy S8, se pare că noul terminal are un succes remarcabil în sesiunea de precomandă, iar primele cifre arată deja câteva milioane bune de unităţi vândute.

Ştiu că există printre noi curioşi care vor să afle cât costă producţia unui Samsung Galaxy S8, iar cei de la IHS Markit au făcut o astfel de analiză. Aceştia susţin că întreg ansamblul hardware al unui Samsung Galaxy S8 de 64 GB costă 301.6 dolari, valoare la care se mai adaugă 5.9 dolari costul de asamblare al produsului finit. În total avem un cost de fabricare de 307.5 dolari.

Suma de 307.5 dolari este cu 43.34 dolari mai mare decât cea plătită de Samsung pentru fabricarea flagship-ului anterior: Samsung Galaxy S7. Cel mai ieftin Samsung Galaxy S8 de 64 GB costă în jurul a 720 dolari, deci o diferenţă de 412.5 dolari. În aceşti bani rămaşi regăsim toate celelalte costuri (marketing, R&D, salarii, logistică etc) + profitul companiei sud-coreene.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.