Samsung ţinteşte sus şi vrea să vândă 320 milioane de smartphone-uri în 2018

/
/
3 ian. 18
/

Chiar dacă nu avem încă cifrele pe 2017 (se estimează că au fost vândute peste 300 milioane de smartphone-uri), Samsung a anunţat ce şi-a propus pentru 2018. Ţintele companiei sud-coreene nu sunt uşor de atins, însă nici imposibile.

Samsung vrea să vândă în acest an:

  • 320 milioane de smartphone-uri;
  • 40 milioane de feature-phone-uri;
  • 20 milioane de tablete;
  • 5 milioane de smartwatch-uri / brăţări inteligente.

Comparativ cu concurenţa, observăm că producătorul sud-coreean doreşte să îşi consolideze poziţia de lider în segmentul telefoanelor inteligente: Apple vinde aproximativ 200 milioane unităţi, în timp ce Huawei depăşeşte cu puţin cifra de 150 milioane de device-uri.

Interesant este că strategia Samsung pe 2018 aduce în calcul şi mai mult profitabilitatea, astfel că vom vedea promovate din ce în ce mai multe terminalele high-end sau mid-range premium.

Sursa: sammobile.com
Categorii: Samsung
Cuvinte cheie: 2018, obiective, samsung, smartphone
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.