Samsung România lansează un program de asigurare a smartphone-urilor

15/09/2018

Samsung România a anunţat lansarea programului de asigurare a smartphone-urilor, Samsung Mobile Care. Acesta este implementat în parteneriat cu Allianz Global Assistance şi este valabil 2 ani de la data încheierii poliţei (aceasta poate fi încheiată într-o perioadă de maxim 30 de zile de la achiziţia telefonului).

Samsung Mobile Care este o asigurare împotriva daunelor accidentale, iar eventualele reparaţii sunt realizate de tehnicieni autorizaţi Samsung, doar cu piese originale. Poliţa acoperă maxim 2 reparaţii, iar device-urile compatibile sunt:

  • Samsung GALAXY S7;
  • Samsung GALAXY S8;
  • Samsung GALAXY S8 Plus;
  • Samsung GALAXY S9;
  • Samsung GALAXY S9 Plus;
  • Samsung GALAXY Note9.

Smartphone-urile trebuie să fie cumpărate din România, iar printre daunele acoperite regăsim: crăpături sau spărturi ale ecranului care periclitează buna funcționare a dispozitivului asigurat, defecțiuni cauzate de lichide la interiorul sau exteriorul dispozitivului asigurat ce previn funcționarea acestuia, altele decât daune ale ecranului care previn accesul la componenta software a dispozitivului sau previn încărcarea.

La final avem şi costurile:

  • 29.99 lei / lună timp de 2 ani + franşiză la fiecare cerere de reparaţie de 369.99 lei;
  • 599 lei plată în avans + franşiză la fiecare cerere de reparaţie de 369.99 lei.
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.