Despre „noul brand” Redmi de la Xiaomi, scopurile și pe cine au preluat de la Gionee

10/01/2019

Redmi Note 7 este primul smartphone al subdiviziei  Redmi de la Xiaomi. Am fost deja corectat că i-am spus Xiaomi Redmi Note 7 și nu doar Redmi Note 7. 

Nu este o mișcare nouă și avem situații similare și la concurență:

  1. ZTE și Nubia;
  2. Oppo și Realme;
  3. Huawei și Honor.

Lei Jun este fondatorul Xiaomi și a dat mai multe detalii legate de poziționarea brandului Redmi. Interesant este că au ales în poziția de director general al Redmi pe Lu Weibing – fostul președinte al Gionee. Lu Weibing a primit și rolul de vicepreședinte al Xiaomi Group. Nu trebuie să-l încurcați pe Lu Weibing cu Liu Liron, fondatorul Gionee și cel ce a reușit performanța de a falimenta compania ce la un moment dat era un jucător de seamă pe piața de telefoane mobile. Lei Jun a declarat că de doi ani încearcă să-l atragă în organigrama Xiaomi pe Lu Weibing.

Care este poziționarea noului brand Redmi?

  • ținta este să ofere cel mai bun raport preț / specificații din piață;
  • focusul va fi pe comerțul online și atragerea de vânzări de pe internet.

Brandul Mi va fi rezervat pentru telefoane mobile din categoria premium. Lei Jun a specificat că se pregătește lansarea unui vârf de lance sub brandul Redmi – un produs de tip flagship cu preț de 370 dolari.

Sursa: Gizmochina.com
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.