Adio Taxify, bun venit Bolt !

/
/
9 mart. 19
/

Unul dintre cele mai mari servicii de ride sharing din Europa îşi schimbă numele. Principalul rival al Uber-ului trece din Taxify în Bolt. Deşi oamenii s-au obişnuit deja cu Taxify, se pare că pe termen lung denumirea de Bolt ar aduce mai multe beneficii de imagine (în traducerea companiei “bolt” înseamnă că poți ajunge oriunde dorești convenabil, rapid și confortabil).

Noul nume vine cu o nouă identitate vizuală, un nou logo şi o noută interfaţă a aplicaţiei. Schimbarea va fi făcută treptat în ţările în care Taxify este prezentă, lucru pe care îl veţi observa atunci când aplicația se va actualiza. Obiectivul companiei rămâne acelaşi şi anume acela de a oferi “curse la cele mai bune prețuri și cu cel mai mic timp de așteptare”.

Taxify a început în 2013 ca un mic business în Estonia, iar la mijlocul anului trecut compania era prezentă în peste 25 de ţări, avea peste 500.000 de șoferi și peste 10 milioane de clienți (de la 2.5 milioane clienți în august 2017).

Personal am mers cu Taxify de două ori şi de fiecare dată am dat peste şoferi foarte amabili, iar maşinile erau foarte îngrijite.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Bolt, ride sharing, Taxify
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.