Tesla a devenit liderul pieţei de vehicule electrificate din Europa

/
/
31 dec. 19
/

BMW Group a publicat situaţia înmatriculărilor de vehicule electrificate (electrice, electrice cu range extender şi hibride cu încărcare) în Europa pentru tot anul 2019 (ianuarie – noiembrie cifre concrete, iar pentru decembrie estimări).

Conform acestor statististici, producătorul american Tesla a devenit liderul pieţei de vehicule electrificate pe bătrânul continent cu o cotă de 18%. Rezultatul este şi mai impresionant ţinând cont că Tesla fabrică doar maşini electrice.

Pe locul doi se află BMW Group cu o cotă de piaţă de 14%, iar prodiumul este completat de Renault cu o cotă de 9%.

La nivel global tot Tesla este lider cu o cotă de piaţă de 19%, urmată de compania chineză BYD cu 11% şi BMW Group cu 7%.

Situaţia celor de la Tesla la nivel global se va îmbunătăţi, mai ales că fabrica din China a început să livreze deja primele maşini Tesla 3.

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: BMW Group, Renault, Tesla
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.