Samsung a redus cererea de componente pentru smartphone-uri cu 50%

/
/
27 apr. 20
/

Pandemia COVID-19 a afectat foarte mult segmentul telefoanelor inteligente, toate estimările realizate la începutul acestui an fiind date complet peste cap. Producătorii globali caută acum soluţii de limitare a pierderilor, 2020 fiind mai nou un an de tranziţie, dacă nu chiar de supravieţuire (pentru unii).

Nici pentru Samsung, liderul incontestabil al pieţei, situaţia nu este mai bună. Conform unor informaţii din presa sud-coreeană, compania a redus producţia de smartphone-uri de la un maxim de 25 milioane unităţi / lună la doar 10 milioane unităţi / lună, iar cererea de componente către parteneri a fost înjumătăţită.

Doar analizând aceste cifre ne putem da seama de cât de gravă este situaţia, cât de mult au scăzut vânzările, cât de “optimişti” sunt cei de la Samsung pentru perioada următoare şi chiar de posibile consecinţe pe termen scurt (reduceri de personal, tăieri de salarii, reduceri de bugete pe diverse departamente cum ar fi cel de cercetare-dezvoltare etc.).

Sursa: gsmarena.com
Categorii: Samsung
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.