Din 24 iulie se simplifică procedura de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus pentru persoanele juridice

/
/
12 iul. 20
/

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a lansat programele Rabla Clasic şi Rabla Plus încă din luna martie. Programele merg anevoios în contextul pandemiei COVID-19, însă în continuare sunt o gură de oxigen pentru industria auto puternic afectată de criza actuală.

Pentru a ajuta cumva, AFM a anunţat că din 24 iulie procedura de înscriere va fi simplificată pentru persoanele juridice. Dosarele de acceptare depuse de către persoanele juridice şi dosarele de validare ale producătorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul poştei electronice.

În ceea ce priveşte dosarele respinse cu posibilitatea de remediere, documentele necesare completării/clarificării dosarului de acceptare vor fi transmise către AFM tot prin intermediul poştei electronice, în termenul prevăzut de ghid. Măsura se va aplica şi pentru contestaţii, acestea urmând a fi formulate în scris şi transmise scanat.

Pentru producători, cererea de decontare se va semna prin utilizarea semnăturii electronice calificate şi se va transmite prin intermediul poştei electronice la AFM, respectând condiţiile din ghid.

„Având în vedere perioada pe care o traversăm, ne-am dorit simplificarea procesului de validare a producătorilor şi de înscriere a persoanelor juridice pentru programele Rabla Clasic şi Rabla Plus. Fac precizarea că, dosarele vor fi trimise exclusiv prin intermediul poştei electronice, numai începând cu data de 24 iulie 2020.”, a declarat preşedintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Rabla, Rabla Clasic, Rabla Plus
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.