Noutăți de la Revolut: Black Friday cu 40% reducere la planul Metal și au atins borna a 25 milioane clienți din care 2.5 milioane sunt în România

/
/
17 nov. 22
/

Revolut a trimis două comunicate și le-am compilat în unul singur. În cel trimis ieri prezentau ce ofertă au dezvoltat pentru Black Friday, iar în al doilea de astăzi s-au lăudat cu privire la câți clienți au la nivel global și local.

1️⃣ Peste 40% discount la planul Metal, pentru clienții noi și existenți;

Planul Metal pe 12 luni a fost redus de la 500 lei la 300 lei. Oferta este activă până pe 28 noiembrie 2022 pentru clienții noi și în perioada 18 – 20 noiembrie 2022 pentru clienții existenți.

Care sunt avantajele aduse de planul Metal?

💶 cashback la toate achizițiile realizate;

💶 limită mai mare a sumelor ce pot fi retrase de la ATM fără comision (3000 lei);

💶 acoperire în timpul călătoriilor (asigurare pentru clienți, soț sau soție, partener / parteneră și pentru copiii aflați în grijă cu vârste de până la 17 ani);

💶 transferuri internaționale de bani la tarif redus;

💶 protecție în caz de daune accidentale pentru articolele achiziționate cu Revolut și protecție împotriva furtului pentru articolele respective;

💶 până la 5 conturi pentru copii și adolescenți;

💶 carduri Metal personalizabile realizate dintr-o plăcuță de oțel.

Au trimis și ceva informații legate de Black Friday în România. Am extras și aici câteva informații ce mi s-au părut interesante.

🛒 în perioada 11 – 13 noiembrie 2022, au fost făcute achiziții de 44 milioane euro cu Revolut (se referă la cei ce folosesc serviciul în țara noastră). A reieșit o medie de 84 euro / client, 25-34 ani a fost segmentul cel mai activ cu 16.7 milioane euro, iar ca valoare medie stau mai bine cei din grupa 35 – 44 ani – 103 euro;

🛒 grupa 18 – 24 ani a crescut cu 50% față de 2021;

🛒 în top 5 comercianți se află eMAG, altex, Carrefour, Tazz și Dedeman. 32% din achiziții au fost făcute în supermarketuri și magazine alimentare, 27% în magazine de electronice și electrocasnice, 16% în magazine generaliste;

🛒 cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov.

2️⃣ Revolut a atins 25 de milioane clienți persoane fizice, 7.5 milioane în Europa Centrală și de Est, 2.5 milioane în România;

🟣 creștere a bazei de clienți în România cu 67% în ultimele 12 luni;

🟣 în Polonia au atins peste 2 milioane de clienți, Ungaria – aproape 800.000 de clienți, Bulgaria – 5000 de clienți, Lituania – 415.000 clienți;

🟣 330 de milioane tranzacții sunt procesate în fiecare lună;

🟣 din iulie până în noiembrie 2022 au adăugat 5 milioane clienți;

🟣 va fi lansată o variantă Revolut Lite în țări din America Latină, Asia de Sud-Est și Orientul Mijlociu.

Declarații oficiale:

“Creșterea Revolut continuă în ritmul deja cunoscut. Am construit constant produse noi pentru a avea o ofertă unică la nivel global, ne-am extins în noi piețe și am atras noi clienți. Faptul că am ajuns, în 7 ani, la 25 de milioane de clienți este o reușită fantastică pentru compania noastră. Și suntem nerăbdători să aducem și mai multe noutăți pe piață în lunile care vor urma”, a declarat Nikolay Storonsky, Chief Executive Officer Revolut.

Misiunea noastră este aceea de a deschide tuturor accesul la o economie fără frontiere, ducând aplicația noastră în toate colțurile lumii. Anul acesta am făcut pași importanți, mărindu-ne baza de clienți care a ajuns la 7,5 milioane de utilizatori în regiunea CEE. Potrivit datelor pe care le deținem, unul dintre trei clienți din regiune apelează la soluții fintech pentru a-și îmbunătăți nivelul de cunoștințe financiare. Încrederea consumatorilor în soluțiile precum super-aplicația noastră ne încurajează să mergem mai departe cu planurile de a transforma experiența clienților în materie de tot ceea ce ține de bani și a aduce toate funcționalitățile în același loc, în aplicație”, a comentat Aleksej Koscejev, Head of Growth pentru CEE.

Categorii: Anunturi
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.