Revolut a trimis două comunicate și le-am compilat în unul singur. În cel trimis ieri prezentau ce ofertă au dezvoltat pentru Black Friday, iar în al doilea de astăzi s-au lăudat cu privire la câți clienți au la nivel global și local.

1️⃣ Peste 40% discount la planul Metal, pentru clienții noi și existenți;

Planul Metal pe 12 luni a fost redus de la 500 lei la 300 lei. Oferta este activă până pe 28 noiembrie 2022 pentru clienții noi și în perioada 18 – 20 noiembrie 2022 pentru clienții existenți.

Care sunt avantajele aduse de planul Metal?

💶 cashback la toate achizițiile realizate;

💶 limită mai mare a sumelor ce pot fi retrase de la ATM fără comision (3000 lei);

💶 acoperire în timpul călătoriilor (asigurare pentru clienți, soț sau soție, partener / parteneră și pentru copiii aflați în grijă cu vârste de până la 17 ani);

💶 transferuri internaționale de bani la tarif redus;

💶 protecție în caz de daune accidentale pentru articolele achiziționate cu Revolut și protecție împotriva furtului pentru articolele respective;

💶 până la 5 conturi pentru copii și adolescenți;

💶 carduri Metal personalizabile realizate dintr-o plăcuță de oțel.

Au trimis și ceva informații legate de Black Friday în România. Am extras și aici câteva informații ce mi s-au părut interesante.

🛒 în perioada 11 – 13 noiembrie 2022, au fost făcute achiziții de 44 milioane euro cu Revolut (se referă la cei ce folosesc serviciul în țara noastră). A reieșit o medie de 84 euro / client, 25-34 ani a fost segmentul cel mai activ cu 16.7 milioane euro, iar ca valoare medie stau mai bine cei din grupa 35 – 44 ani – 103 euro;

🛒 grupa 18 – 24 ani a crescut cu 50% față de 2021;

🛒 în top 5 comercianți se află eMAG, altex, Carrefour, Tazz și Dedeman. 32% din achiziții au fost făcute în supermarketuri și magazine alimentare, 27% în magazine de electronice și electrocasnice, 16% în magazine generaliste;

🛒 cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov.

2️⃣ Revolut a atins 25 de milioane clienți persoane fizice, 7.5 milioane în Europa Centrală și de Est, 2.5 milioane în România;

🟣 creștere a bazei de clienți în România cu 67% în ultimele 12 luni;

🟣 în Polonia au atins peste 2 milioane de clienți, Ungaria – aproape 800.000 de clienți, Bulgaria – 5000 de clienți, Lituania – 415.000 clienți;

🟣 330 de milioane tranzacții sunt procesate în fiecare lună;

🟣 din iulie până în noiembrie 2022 au adăugat 5 milioane clienți;

🟣 va fi lansată o variantă Revolut Lite în țări din America Latină, Asia de Sud-Est și Orientul Mijlociu.

Declarații oficiale:

“Creșterea Revolut continuă în ritmul deja cunoscut. Am construit constant produse noi pentru a avea o ofertă unică la nivel global, ne-am extins în noi piețe și am atras noi clienți. Faptul că am ajuns, în 7 ani, la 25 de milioane de clienți este o reușită fantastică pentru compania noastră. Și suntem nerăbdători să aducem și mai multe noutăți pe piață în lunile care vor urma”, a declarat Nikolay Storonsky, Chief Executive Officer Revolut.

Misiunea noastră este aceea de a deschide tuturor accesul la o economie fără frontiere, ducând aplicația noastră în toate colțurile lumii. Anul acesta am făcut pași importanți, mărindu-ne baza de clienți care a ajuns la 7,5 milioane de utilizatori în regiunea CEE. Potrivit datelor pe care le deținem, unul dintre trei clienți din regiune apelează la soluții fintech pentru a-și îmbunătăți nivelul de cunoștințe financiare. Încrederea consumatorilor în soluțiile precum super-aplicația noastră ne încurajează să mergem mai departe cu planurile de a transforma experiența clienților în materie de tot ceea ce ține de bani și a aduce toate funcționalitățile în același loc, în aplicație”, a comentat Aleksej Koscejev, Head of Growth pentru CEE.

Categorii: anunturi-diverse

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.