Producătorul sud-coreean SsangYong îşi schimbă numele din primăvară în KG Mobility

/
/
4 ian. 23
/

Mie personal îmi place cum arată maşinile SsangYong, un model chiar foarte fain fiind SsangYong Korando.

Din păcate istoria recentă a producătorului sud-coreean ne arată un drum foarte greu parcurs de companie, fiind de mai multe ori în stare de insolvenţă şi de câteva ori aproape de faliment. Adevărul este că nici grupul indian Mahindra, nici constructorul de autobuze electrice Edison Motors nu au avut planuri concrete cu SsangYong, iar preluările acestora au fost făcute doar pentru a prelungi agonia.

Ultimul proprietar, KG Group, pare a avea obiective serioase pentru SsangYong, iar primul pas pentru a o scoate din această stare de letargie este schimbarea numelui. Din luna martie SsangYong se va numi KG Mobility şi toate maşinile sale vor fi promovate sub noul brand KG.

Aşa cum a transmis presei Kwak Jea-sun, şeful KG Group, SsangYong a fost şi este un nume puternic, dar are în piaţă o “imagine dureroasă”.

Schimbarea oficială a numelui va avea nevoie şi de aprobarea acţionarilor KG Group, însă acest lucru pare la prima vedere o simplă formalitate.

Sursa: motor1.com
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.