Retelistica

Telekom Romania Mobile a publicat cele mai importante rezultate ale anului 2022, iar situaţia pare a fi destul de bună. Anul trecut operatorul telecom a obţinut venituri totale de 306.4 milioane de euro, cu 2.9% mai puţin decât în 2021, însă EBITDA (profitul înainte de amortizare) a crescut cu 25% ajungând până la 38 milioane de euro.

Compania a avut la sfârşit de 2022 o bază de 4.16 milioane de clienţi (+12.9% vs sfârşit de 2021), din care 1.85 milioane de clienţi pe abonament (+6.9%) şi 2.31 milioane pe cartelă preplătită (+18.2%),

“Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deși a fost un an dificil și suntem mândri că am reușit să ne menținem promisiunea de a le oferi clienților mobil așa cum vor. Simplitatea și corectitudinea sunt și vor rămâne promisiunile Telekom. Vreau să le mulțumesc astfel clienților că au încredere în noi și să le promitem că vom continua să le oferim servicii de calitate adaptate nevoilor personale și de afaceri”, a declarat Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile.

Cei de la Telekom mai susţin că și-au îmbunătățit în mod constant rețeaua 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a stațiilor de bază la panouri fotovoltaice, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din stațiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în România.

În ultimul an, calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori. Acoperirea 4G a depășit 98% din populație. În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G). Ca urmare, clienții se pot bucura de o experiență de voce mobilă mai bună și de viteze mai mari de transfer de date.