Opel şi-a actualizat logo-ul, acesta urmând a fi folosit din 2024

/
/
26 iun. 23
/

În ultimii 2-3 ani mai mulţi producători auto şi-au actualizat sau chiar şi-au schimbat logo-urile, aceste modificări având strânsă legătură cu trecerea de la maşinile cu motoare termice la cele cu motoare electrice.

Un nume cunoscut în România, Opel, a anunţat în urmă cu doar câteva ore că îşi schimbă emblema, chiar dacă în realitate vorbim de o simplă modernizare a acesteia. Compania germană a luat vechiul logo, a subţiat marginile, iar fulgerul deja cunoscut a fost împărţit în două bucăţi.

httpvh://youtu.be/YqvKKwvmnZ4

Conform celor de la Opel noua emblemă inspiră energie, modernism şi calea pe care au ales-o şi anume aceea ca până în 2028 întreaga gamă să fie 100% electrică. Primele maşini cu noul logo vor fi disponibile comercial începând cu 2024.

Până la finalul acestui an compania germană va avea 15 modele electrice în portofoliu, fiind una dintre cele mai diversificate mărci europene ale momentului.

Via: automarket.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.