Liberty Media, proprietara Formula 1, a cumpărat şi compania din spatele MotoGP pentru suma de 4.2 miliarde de euro

/
/
1 apr. 24
/

Liberty Media Corporation, compania americană care deţine tot ce înseamnă Formula 1, a anunţat că a achiziţionat Dorna, compania din spatele MotoGP, pentru suma de 4.2 miliarde de euro.

„Liberty Media va achiziţiona aproximativ 86% din Dorna, managementul Dorna păstrând aproximativ 14% din capitalul propriu. Tranzacţia reflectă o valoare a companiei pentru Dorna/MotoGP de 4.2 miliarde de euro (4.53 miliarde de dolari) şi o valoare a capitalului propriu de 3.5 miliarde de euro”, se arată în comunicatul oficial MotoGP.

Achiziţia va intra în atenţia autorităţilor de reglementare, acestea urmând a decide dacă vor da avizele şi aprobările necesare pentru finalizarea tranzacţiei.

Pentru cei care nu ştiu, MotoGP este echivalentul Fomulei 1, dar cu motociclete. În cadrul acestui campionat sunt angrenaţi 22 dintre cei mai buni şi mai rapizi piloţi din lume, iar organizarea este făcută sub egida Federaţiei Internaţionale de Motociclism.

Personal nu sunt fan al MotoGP, însă am ceva cunoscuţi pasionaţi care nu ratează nicio cursă.

Via: agerpres.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.