A trecut ceva timp de când Allview conta pe piaţa telefoanelor inteligente, compania braşoveană ajungând prin 2016 să aibă o cotă de piaţă de peste 20%, locul doi după Samsung. Din păcate Allview aducea jucărele ieftine şi de cele mai multe ori slabe calitativ, astfel că boieria în acest sector de activitate a durat foarte puţin.
Între timp Visual Fan SA (compania din spatele brandului Allview) şi-a diversificat activitatea, astfel că în 2025 este prezentă inclusiv în segmente la modă precum maşini electrice sau panouri solare.
Începutul de vară vine cu o nouă veste din partea Allview, brandul intrând şi pe piaţa aparatelor de aer condiţionat. Noua gamă de produse se numeşte Allview Sensy şi integrează soluții moderne de climatizare și purificare a aerului.

Printre avantajele oferite de noile aparate de aer condiţionat menţionăm:
- lumină UV integrată, ce contribuie la reducerea agenților patogeni din aer în timpul funcționării;
- filtrare avansată a aerului, cu sisteme HEPA, Anti-Mites și Photocatalytic, care utilizează dioxid de titan – un catalizator eficient în eliminarea alergenilor, bacteriilor și mirosurilor neplăcute;
- climatizare 3 in 1 (răcire, încălzire, dezumidificare), o serie de funcții inteligente (ECO Mode, I Feel, Autocurățare, Încălzire și Răcire rapidă), dar și conectivitate modernă, precum Wi-Fi Smart Control pentru gestionare facilă direct din aplicație.
„Prin dezvoltarea gamei de aere condiționate Allview Sensy, extindem conceptul nostru de tehnologie integrată în serviciul bunăstării personale și al confortului domestic. Așa cum ERA Health și Frigiderul Smart ERA Side by Side, au redefinit relația cu alimentația, Allview Sensy vine să redefinească modul în care înțelegem climatizarea locuinței: eficient, conectat și sănătos”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.
Gama de aparate de aer condiționat Allview Sensy este formată în prezent din patru modele (Allview Sensy 9, Sensy 12, Sensy 18 şi Sensy 12 Pro), iar preţurile pornesc de la 1899 lei. Mai multe detalii puteţi găsi aici.
