Din fericire eu nu sunt abonat Vodafone şi la ce experienţă am avut în ultimele zile, nici nu cred că voi fi vreodată, însă din păcate ai mei părinţi sunt (nu vor mai fi pentru mult timp, dar asta este altă discuţie).
De la începutul acestei săptămâni nu le mai funcţionează canalele sportive, opţiune prinsă în abonamentul lunar de televiziune. Când intră pe oricare dintre canalele Prima Sport, primesc mesajul „Canal codat”.
Pe luni – marţi am sunat la 0311000872 şi am încercat toate opţiunile automate puse la dispoziţie de către ei (inclusiv resetarea automată a cardului CI). Nimic, acelaşi mesaj.
Joi am sunat la acelaşi număr, în speranţa că ajung la un operator uman (şi am ajuns după vreo 15 – 20 minute de trecut prin toate mesajele automate + aşteptare pe linia telefonică). Am dat de un băiat care a verificat la rându-i dacă am făcut toate chestiile automate, mi-a confirmat că le-a văzut şi mi-a zis că trimite vineri o echipă de tehnicieni să vadă ce şi cum (mi-a transmis că vineri voi primi un sms în care va trebui să aleg intervalul orar în care sunt acasă pentru a veni echipa).
Vineri, toată ziua, nimic. Fiind tata titular, l-am trimis mai spre seară la un magazin Vodafone să discute cu o fătucă de acolo. A fost, fătuca a confirmat la rându-i că vede toate operaţiunile, inclusiv solicitarea de tehnicieni, dar, pentru a scurta timpul, i-a dat tatălui meu un card CI nou (poate cel vechi avea o problemă tehnică). I-a transmis tatălui să reia procesul de instalare şi totul va funcţiona.
Ieri am fost la ai mei, am reluat procesul de instalare şi nimic, acelaşi mesaj „Canal codat”. Am aplicat şi la ultima soluţie, resetarea setărilor din televizor. După ce am finalizat procesul de la zero, la final primesc mesajul „Smart Card expirat. Te rugăm să contactezi Serviciul Relaţii Clienţi, la 0311000872”.
Azi e duminică. De aproape o săptămână un serviciu pentru care părinţii mei plătesc, nu funcţionează. Şi da, încă NU a venit NICIO echipă de tehnicieni şi nu am primit NICIUN SMS.
Update: Problema s-a rezolvat azi (luni) după ce a fost reactivat cardul CI din centrală sau ceva de genul (tatăl meu ca şi titular a fost sunat şi a rezolvat, de aceea nu cunosc toate detaliile). Cert este că a trebuit o săptămână ca serviciile să fie din nou funcţionale.