25 de informații interesante legate de Black Friday 2025 la eMAG (Genius la 49 lei și vouchere de 250 lei, produse surpriză, stocuri etc)

Diverse
/
/
3 nov. 25
/

eMAG a adus conceputul de Black Friday în România, iar astăzi au susținut conferința de presă ce precede ediția curentă a BF, ediție ce urmează a se desfășura pe 7 noiembrie 2025 – ziua în care comerțul online îl depășește pe cel offline.

Am extras mai multe informații interesante, de la evoluția celui mai mare magazin online local și până la produsele pregătite pentru cel mai mare Black Friday de până acum.

🔺Tudor Manea – CEO eMAG

1. e-commerce-ul din România este prognozat a genera 3.51% din PIB în 2025 – aprox. 12.9 miliarde euro;

2. Cifra de afaceri a eMAG a crescut la nivel de grup cu 12% pe anul fiscal ce s-a încheiat la 31 martie 2025.

3. Cifra de afaceri a eMAG România a crescut cu 17% (eMAG desfășoară operațiuni în România, Ungaria și Bulgaria);

4. Sunt înregistrați peste 64.000 de vânzători pe platforma eMAG Marketplace, populația adresabilă este de aprox. 36 milioane, din care 7.1 milioane sunt clienți. Totalul livrărilor s-a ridicat la 123 milioane, iar capacitatea depozitelor este de 500.000 de unități pe zi;

🔺Primul AI dezvoltat intern de către un magazin online românesc

5. eMAG dezvoltă un agent AI cu tehnologie românească – o echipă de 50 de programatori lucrează în regim automat, iar lansarea este pregătită pentru prima parte din 2026. Vei putea să redactezi o descriere a ceea ce îți dorești, iar AI-ul eMAG va fi în stare să analizeze și să-ți recomande produse în concordanță;

🔺Categoriile ce au fost pe creștere în prima parte din 2025

6. Clienții eMAG au plasat cu 14% mai multe comenzi în prima jumătate de an din 2025 și au cumpărat cu 4% mai multe produse. Sunt cu 16% mai mulți ce cumpără în frecvență lunară;

7. Categoriile ce au crescut cel mai mult sunt:

  • Auto +25%;
  • Beauty +32%;
  • Fashion +25%;
  • Electrocasnice mici +22%;
  • Sport și jucării +21%

8. Clienții Genius au înregistrat cu 31% mai multe comenzi în prima jumătate de an din 2025 raportat la perioada similară din 2024. Plasează de 7 ori mai multe comenzi față de clienți non-Genius, 27 de comenzi pe an în medie și revin de 3 ori mai des față de cei ce nu au planul activat. Peste 60% din vânzările eMAG sunt generate de cei ce au abonamentul activ;

🔺Evoluția gamei de produse din 2016 până în 2025

9. Gama de produse eMAG a crescut de la 1 milion în 2016, 5.7 milioane în 2019, 17 milioane în 2023 spre 32 milioane în 2025;

10. Selleri activi în eMAG Marketplace au ajuns a 64.000 în 2025 față de 200 în 2013, 15.6 mii în 2018 și 36 mii în 2022;

11. Valoarea vânzărilor generate de sellerii eMAG a fost cu 18% mai mare în S1 2025 vs S1 2024. Categoriile cu cea mai mare creștere sunt beauty, fashion, auto și sport. 5.2 milioane produse sunt livrate prin Fulfilment by eMAG (livrate de eMAG din depozitul său etc);

12. eMAG Capital este un program nou dedicat sellerilor – de fapt o soluție de finanțare de 125.000 lei (poate fi folosită pentru stocuri, spre exemplu).

13. Programului Deschide România ce are comisioane reduse și își propune să susțină producătorii locali, dar le aduce și oportunități prin eMAG Ads și FBE (Fulfilment by eMAG);

14. Proiectul MIRA este un AI ce se adresează sellerilor, un agent AI ce-i ajută în a rezolva până la 40% din tichetele operaționale;

15. Ads 2.0 este o platformă dedicată retail media cu suport pentru agenții, linie de credit instant, raportare avansată etc.

Și acum trecem la informațiile legate de Black Friday 2025 la eMAG:

🔺Tudor Manea și Irina Pencea – General Manager la eMAG România, Bulgaria și Ungaria

🛍️ 6/10 cumpărători de Black Friday știu deja ce produse să cumpere înainte, 1 / 5 cumpărători de Black Friday alege produsele în săptămâna premergătoare evenimentului, 5 / 10 cumpărători sunt prezenți la start pentru a profita de cele mai bune oferte;

🛍️ bugetul alocat Black Friday 2025 este de… 3278 lei vs 3116 lei în 2024, 2855 lei în 2023 și 2562 lei în 2022;

🛍️ categoriile preferate sunt:

  • electrocasnice mici – 39.2%;
  • Televizoare – 29.5%;
  • Haine – 285;
  • Telefoane mobile – 23%;
  • Mașini de spălat – 17.1%.

🛍️ categoriile cu cea mai mare creștere față de 2024:

  • încălțăminte – 3.9 puncte procentuale;
  • electrocasnice mici – 3.6 puncte procentuale;
  • haine – 2.4 puncte procentuale.

🛍️ peste 2.2 milioane oferte din care 1.5 milioane oferte sunt la cel mai mic preț din 2025:

  • 600.000 de electrocasnice mici (+100.000 față de 2024)
  • 120.000 de televizoare;
  • 1.500.000 de produse fashion (+500.000 față de 2024);
  • 3.5 milioane de produse cosmetice (+500.000 față de anul trecut);
  • 400.000 de smartphone-uri și gadgeturi (+100.000 față de 2024);
  • 150.000 de laptopuri și echipamente IT (+50.000 față de anul trecut);
  • 120.000 de frigidere și mașini de spălat (+20.000 vs 2024);
  • 1.000.000 de produse pentru casă și bricolaj (+300.000 față de 2024);

🛍️ Produse speciale în Black Friday 2025:

🔺Apreciez poziționarea echipei Rapid București în poziție centrală
  • peste 40.000 de bilete la festivaluri precum Electric Castle, Beach Please!, Untold și Summer Well;
  • echipamente oficiale de la Dinamo, Rapid, Universitatea Craiova etc;
  • peste 5000 de abonamente la platforme streaming precum Voyo și Antena Play;
  • peste 25.000 de a abonamente la Regina Maria, Synevo, Enayati Medical City;
  • peste 7000 de vouchere de până la 45% pentru bilete de avion;
  • până la 80% reducere la peste 44.000 de nopți de cazare;
  • 126 de automobile din care 42 sunt hibride, 32 pe benzină, 26 electrice și 21 diesel de la companii precum Audi, Fiat, Ford, Jeep, Maserati, Mazda, MG și Volvo;

🛍️ Noutatea absolută este reprezentată de 1000 de abonamente de energie cu 100 lei reducere pentru 6 luni și preț preferențial de aprox. 1 lei pe kW și 600 pachete fotovoltaice și pompe de căldură;

🛍️ vânzările de Black Friday 2025 sunt estimate la aprox. 940 milioane lei;

🛍️ livrarea produselor este prognozată a avea loc până pe 22 noiembrie;

🛍️ pregătirile SAMEDAY pentru Black Friday 2025 le-ați descoperit într-un articol dedicat;

S-a vorbit despre taxa pe coletele Temu și Shein ce a trecut precum o fata morgana pe la sfârșit de vară. Tudor Manea ce este CEO al eMAG a declarat că din punctul lor de vedere ar ajuta cumva ca fiecare player din piață să joace după aceleași reguli. A spus că Temu are 9 angajați în Europa, iar eMAG are peste 9000…

Au pregătit o ofertă bună și pentru cei ce urmează a-și face abonament Genius pentru prima dată – 49 lei de la 100 lei pe an și vouchere valorice în valoare de 250 lei.

Am scris de-a lungul timpului despre conferința eMAG ce precede Black Friday 2025 pe aici: 2024, 2023, 2022, 2021 etc.

Declarații oficiale:

De Black Friday, eMAG aduce cel puțin 1,5 milioane de oferte la cele mai mici prețuri din an. Pentru ca toți clienții noștri să poată profita la maximum de aceste oferte, am pregătit soluții de finanțare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

TOP 10: Oferte eMAG din 29.11.25 (cel mai bun smartwatch ca raport preț / specificații la preț și mai atractiv, televizor QLED Samsung cu nota 4.76 / 5, smartphone atractiv sub pragul a 3000 lei etc)

Prin lista de astăzi veți descoperi și un smartphone ce a primit o reducere importantă de preț față de momentul în care a fost lansat, iar ca elemente ce-l individualizează m-aș referi la IP69, încărcare pe fir la 100W, cameră cu 200 Megapixeli și OIS, dar mai multe în rândurile următoare.