Iulian Stanciu a făcut introducerea, iar detaliile le-ați găsit într-un articol dedicat. Tudor Manea este CEO al eMAG și a detaliat ce au pregătit la eMAG de Black Friday 2022.

Știți că eMAG a adus conceputul în România, iar Black Friday a devenit substantiv comun precum Adidas sau Xerox.

Ideile exprimate de către Tudor Manea le găsiți în materialul video:

Bineînțeles, am făcut și un scurt rezumat în rândurile următoare.

🟣 bugetul alocat pentru Black Friday în ediția 2022 este de 2500 lei, relevă un studiu Kantar făcut la comanda eMAG. Creșterea față de 2021 ar fi de 13%;

🟣 printre preferințele românilor se află produse electrocasnice mici, televizoare, telefoane mobile, haine și frigidere;

🟣 1.5 milioane de oferte aduse de către eMAG și partenerii săi🔗, iar reducerile totale estimate sunt de 360 milioane lei. 69% din oferte sunt la cel mai mic preț din 2022;

Sala a fost arhiplină și asta arată interesul pentru Black Friday-ul desfășurat de eMAG

🟣 au investit 4.3 milioane euro în tehnologie (servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare), au lansat și un chatbot denumit Dana (completează echipa de relații cu clienții);

🟣 rețeaua de easybox a ajuns la 3600 de unități, iar în 2021 în aceeași perioadă erau în jur de 2000. Livrarea la easybox este gratuită pentru clienți și produse Genius;

🟣 a fost implementată o soluție nouă de plată (plata în 4 rate sau la 30 de zile). Sunt deja peste 100.000 de clienți ce au folosit-o, dintr-un total de 1 milion ce au această opțiune activată în conturile eMAG. Trag concluzia că au speranța să crească aici;

🟣 a vorbit și despre Genius. Sunt 4 aplicații incluse aici după cum cunoașteți (eMAG, Tazz, Fresful și Fashion Days), iar de curând au adus opțiunea de a include un membru al familiei în mod gratuit. Genius a ajuns la peste 400.000 de utilizatori activi. Între 7 – 13 noiembrie, plătești un abonament Genius pe 1 an și primești 4 x 25 lei sub formă de vouchere în aplicațiile mai sus menționate. Am vorbit despre asta într-un articol separat;

🟣 în ce privește stocul de produse pregătit de către eMAG 🔗pentru Black Friday 2022:

Imagine din depozitul eMAG de la Joița, Giurgiu

  • 160.000 de electrocasnice mici;
  • 60.000 de televizoare;
  • peste 200.000 de smartphone-uri și gadgeturi;
  • 40.000 de laptopuri;
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat;
  • 350.00 de produse fashion;
  • 1.5 milioane de scutece + 150.000 de jocuri și jucării;
  • 300.00 de produse de casă și grădină;
  • 60 de tone de cafea;
  • 120.000 de sticle și băuturi alcoolice.

🟣 în secțiunea produse speciale de Black Friday 2022:

Cel mai mare număr de oferte pe o sesiune de Black Friday

  • peste 24.000 de nopți de cazare în România;
  • oferte auto-moto în valoare de peste 7.5 milioane euro (14 mărci de automobile);
  • peste 10 kg. de aur;
  • 58 de tone de carne de porc;
  • servicii medicale;
  • 2500 de vouchere la Tarom cu reducere de 50%;
  • ceasuri și bijuterii de lux.

🟣 vânzările estimate de către eMAG pentru Black Friday 2022 sunt de 639 milioane lei, iar ca livrare și-au propus să termine până pe 25 noiembrie.

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Vivo X80 Pro, Canon 70D și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.