ChatGPT este (probabil) cel mai utilizat asistent AI în prezent, sute de milioane de oameni folosind-ul zilnic pentru diverse task-uri, mai mult sau mai puţin uzuale.
Varianta de bază de ChatGPT este gratuită şi are o interfaţă simplă, aerisită. Acest lucru se va schimba în curând, iar asta o spun specialiştii de la Engadget. Aceştia au descoperit linii de cod care fac referire directă la publicitate într-o versiune beta a aplicaţiei ChatGPT, semn că se pregăteşte implementarea de reclame.
În această versiune de test au fost descoperite menţiuni despre “ads feature”, “search ad” și “bazaar content”, informaţii clare care te trimit cu gândul la publicitate.
Problema în cazul ChatGPT este că acesta poate duce conversaţii extrem de personale cu utilizatorii, iar reclamele ar putea fi disponibile în baza unei profilări destul de agresive din punct de vedere etic.
Momentan nu este clar dacă şi sub ce formă va exista această publicitate, cert este că Sam Altman, CEO-ul OpenAI, a declarat anterior că deşi combinarea dintre reclame şi AI este o opţiune destul de problematică, aceasta nu este imposibil de implementat.
Btw: ştiaţi că ieri, 30 noiembrie, ChatGPT a împlinit 3 ani de existenţă? OpenAI a lansat prima versiune publică de ChatGPT pe 30 noiembrie 2022.