Despre istoria HTC într-un clip promoțional

26/05/2013

HTC traversează o perioadă grea. Au mers ceas până la HTC Sensation și de atunci par a nu-și găsi trendul pozitiv. Speranțele lor pe 2013 se leagă de HTC One și există informații în piață cum că ar fi fost comercializate 5 milioane unități. Știu că stocurile de HTC One s-au epuizat rapid în țara noastră.

Câteva date interesante legate de istoria HTC și inovațiile aduse într-un clip promoțional:

httpvh://youtu.be/0s-_JwPH0xs

Cred că HTC mai are un cuvânt de spus în domeniul telecom. Concurența este mult mai agresivă decât acum câțiva ani de zile și trebuie să se adapteze din mers. Samsung este no. 1 pe telefoane mobile cât și pe smartphone-uri. Asta și pentru că au știut să mizeze pe campanii agresive de marketing, dar și prin produse care s-au dovedit a fi bine primite în piață.

HTC nu știe să facă telefoane ieftine. 2013 va fi anul smartphone-urilor de sub 200 de euro și ei nu au niciun reprezentant serios în această categorie. Le trebuie o abordare globală pentru fiecare segment în parte: low-cost, mid-range și high-end. Să învețe din experiența Samsung care aduce designul lui Galaxy S4 până la smartphone-urile ieftine. Am văzut HTC One la lucru de câteva ori, la MWC Barcelona 2013, evenimentul de lansare în țara noastră, la lansarea Orange Cloud.

Avem nevoie de concurență pe piața de telefoane mobile, avem nevoie ca HTC să continue drumul pornit în 1998.

Via: AndroidAuthority.com
Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.