Abonamentul cu reclame al celor de la Netflix este un succes uriaş (peste 94 de milioane de abonaţi l-au ales deja)

Software
/
/
15 mai 25
/

La acel moment foarte mulţi abonaţi au confirmat că vor renunţa la Netflix, mai ales că cel mai accesibil abonament venea şi cu multe limitări:

  • reclame de 15 şi 30 de secunde;
  • reclame disponibile 4-5 minute pe oră;
  • fără acces la întreaga librărie de conţinut;
  • rezoluţie maximă HD (720p);
  • fără posibilitatea de a descărca offline conţinut de pe platformă.

După câteva săptămâni de agitaţie, apele s-au mai calmat, iar abonamentul cu reclame a prins aripi. Şi a zburat, a zburat, până a devenit una dintre cele mai de succes strategii din istoria Netflix.

Compania americană a anunţat că în prezent peste 94 de milioane de abonaţi au ales versiunea cu reclamă, iar acesta are un succes răsunătoar în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani.

Pentru Netflix acest abonament generează extrem de mult venituri, deoarece sunt utilizate două surse majore: abonamentul în sine plătit lunar şi încasările din reclame.

Deşi disponibil în zeci de ţări la nivel global, abonamentul cu reclame ne-a ferit şi nu a ajuns încă la noi. În prezent toate cele trei abonamente practicate în România sunt disponibile fără reclame:

  • Basic – 5.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a unui singur device şi vizionare la rezoluţie HD;
  • Standard – 10.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a două device-uri şi vizionare la rezoluţie FullHD;
  • Premium – 13.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a patru device-uri şi vizionare la rezoluţie 4K (Ultra HD) + HDR.

Sursa: cnbc.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.

Ai cumpărat un laptop sau PC și cauți Windows + Office la preț bun? Prețurile încep de la 12.25 euro pentru Windows 11 și 30.25 euro pentru Office 2021 – activate fără plata unui abonament lunar

GoDeal24 iese în față cu mai multe oferte legate de Windows și Office în diferite iterații. Mai multe detalii descoperiți în rândurile următoare.