Abonamentul cu reclame al celor de la Netflix este un succes uriaş (peste 94 de milioane de abonaţi l-au ales deja)

Software
/
/
15 mai 25
/

La acel moment foarte mulţi abonaţi au confirmat că vor renunţa la Netflix, mai ales că cel mai accesibil abonament venea şi cu multe limitări:

  • reclame de 15 şi 30 de secunde;
  • reclame disponibile 4-5 minute pe oră;
  • fără acces la întreaga librărie de conţinut;
  • rezoluţie maximă HD (720p);
  • fără posibilitatea de a descărca offline conţinut de pe platformă.

După câteva săptămâni de agitaţie, apele s-au mai calmat, iar abonamentul cu reclame a prins aripi. Şi a zburat, a zburat, până a devenit una dintre cele mai de succes strategii din istoria Netflix.

Compania americană a anunţat că în prezent peste 94 de milioane de abonaţi au ales versiunea cu reclamă, iar acesta are un succes răsunătoar în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani.

Pentru Netflix acest abonament generează extrem de mult venituri, deoarece sunt utilizate două surse majore: abonamentul în sine plătit lunar şi încasările din reclame.

Deşi disponibil în zeci de ţări la nivel global, abonamentul cu reclame ne-a ferit şi nu a ajuns încă la noi. În prezent toate cele trei abonamente practicate în România sunt disponibile fără reclame:

  • Basic – 5.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a unui singur device şi vizionare la rezoluţie HD;
  • Standard – 10.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a două device-uri şi vizionare la rezoluţie FullHD;
  • Premium – 13.99 euro / lună ce permite conectarea simultană a patru device-uri şi vizionare la rezoluţie 4K (Ultra HD) + HDR.

Sursa: cnbc.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cele mai populare căutări pe Google în 2025 – Labubu, lansarea noului iPhone, Nosferatu și inteligență artificială gratis etc

A sosit acel moment din an în care Google transmite cele mai populare căutări ale românilor pe Google. Vor apărea sute sau chiar mii de articole, unele cu glumițe care mai de care mai chinuite pe această temă.

Un nou proiect de lege intenţionează să oblige toate instituţiile statului să renunţe la adresele de e-mail comerciale (Gmail, Yahoo, Outlook etc.)

Un nou proiect de lege îşi doreşte să schimbe modalitatea de comunicare electronică a instituţiilor publice din România, unul considerat riscant în prezent.

Pentru mai mult control asupra abonaţilor, Netflix elimină în linişte funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS

Netflix îşi surprinde în mod negativ abonaţii şi elimină într-o linişte totală funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS.