VisualFan, compania din spatele brandului românesc Allview, a prezentat rezultatele financiare pentru 2019. După câţiva ani ani foarte grei, compania braşoveană a anunţat că anul trecut a fost unul de succes: + 11% cifră de afaceri (total de 76 milioane lei) şi +58% vânzări pe pieţe externe.
Revenirea pe creştere a Allview se datorează strategiei de dezvoltare axată pe conceptul “Smarters”, adică un plus de diversificare prin prezenţă activă în piaţa televizoarelor inteligente, în cea a smartphone-urilor, a tabletelor interactive cu diagonale mari şi chiar în piaţa notebook-urilor.
Allview are un parterneriat consolidat cu gigantul Google pentru comercializarea de televizoare cu Android TV, nişa care a ajutat cel mai mult la revenirea financiară a companiei. Ambiţiile Allview sunt mari, lider de piaţă în segmentul smart TV-urilor cu Android TV şi Google Assistant integrat, iar pentru a atinge acest obiectiv important compania a anunţat deschiderea unei linii de asamblare la Braşov. Aceasta va asambla televizoare cu diagonale cuprinse între 32 şi 65 inci, cu rezoluţii de până la 4K şi cu tehnologii precum Dolby Audio şi VA Display.
VisualFan şi al său brand Allview este prezent şi în alte 13 ţări europene: Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Republica Cehă, Malta, Grecia, Lituania, Letonia şi Estonia.