Diverse

În vara lui 2019 Altex părăsea platforma eMAG Marketplace pe fondul unor neînţelegeri legate de comisioane.

Timpul a trecut, a venit şi o pandemie, iar sfârşitul de 2021 şi 2022 se anunţă provocatoare pentru retailer. Dacă acum 3 luni Altex intra pe piaţa de turism, de luna trecută avem şi o nouă interfaţă a site-ului altex.ro. La prima vedere acesta pare mai aerisit şi mai prietenos cu utilizatorii.

Se pare că noutăţile nu se vor termina aici. Altex îşi doreşte ca până la sfârşitul acestei luni să lanseze oficial şi aplicaţia mobile pentru Android şi iOS, aspect important pentru că luna viitoare o să avem deja tradiţionala lună Black Friday.

Pentru 2022 Altex pregăteşte ceva mai complex, ceva ce a plecat cu siguranţă de la eşecul numit eMAG Marketplace. Comerciantul vrea să lanseze în primăvara anului viitor propriul marketplace.

”Cred că vom lansa marketplace-ul în luna martie a anului viitor. Primii pași i-am făcut, în sensul că există pe site mai mulți furnizori care vând sub stoc Altex. S-au făcut pași în vederea integrării, automatizării acestor servicii. A fost un proces mai lung pentru că ne dorim să-l facem coerent, să rămânem la nivelul serviciilor existente.”, a precizat Dan Ostahie, proprietarul şi CEO-ul Altex România.

Chiar dacă în online Altex contează încă destul de puţin, în offline compania stă foarte bine, veniturile fiind în creştere, inclusiv în 2021. Rămâne de văzut dacă noua strategie pentru mobile şi online va avea succes.

Sursa: wall-street.ro

Categorii: retail

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro și Acer Aspire V3-571G.