Opinie

Chiar dacă întrebarea din titlul are un caracter general, fiind pe un site tech, ne vom limita la schimbări ce au o minimă legătură cu tehnologia (oricare ar fi aceasta).

Am citit mai multe articole legate de digitalizarea companiilor în perioada aceasta a pandemiei, mulţi specialişti susţinând că multe companii au introdus forţat tehnologii şi măsuri pe care în mod normal le-ar fi implementat în următorii 3-5 ani.

Oare în plan personal am grăbit şi noi “digitalizarea” noastră ? Eu de exemplu de când cu această criză am uitat să mai scot bani cash şi să car cardurile după mine. Când plec la cumpărături îmi pun în buzunar doar telefonul (mereu zic că iau şi o sacoşă că am zeci în casă, dar uit de fiecare dată şi sunt nevoit să cumpăr alta, din nou).

Ce am mai încercat şi am reuşit a fost să îmi “digitalizez” părinţii. Le-am luat un TV Box şi le-am arătat cum funcţionează Netflix (acum le place), le-am arătat cum să plătească cu smartphone-ul prin BT Pay (taică-miu e fan deja) şi cum să trimită index la gaze şi curent direct în aplicaţia de telefon (aici încă nu merge cum mi-aş dori, dar am răbdare).

Ce am mai încercat în această perioadă şi nu am reuşit a fost să “digitalizez” plata întreţinerii. În continuare administratoara blocului aplică metoda cash, refuză să virăm banii într-un cont bancar. Nu am reuşit încă să o conving, însă speranţa moare ultima.

Aceste exemple personale mi-au venit rapid acum în minte, nu sunt cine ştie ce, însă eu zic că fără această pandemie nu le-aş fi grăbit implementarea (cel puţin la cele cu părinţii).

Voi ce aţi schimbat la voi sau în familiile voastre în această perioadă ?