Software

Anul trecut în luna iulie Niantic lansa jocul fenomen Pokémon Go pe iOS şi Android. Acesta a avut un impact uriaş asupra tinerilor din întreaga lume, ajungând pentru o scurtă perioadă de timp un fenomen social (părinţi care au pus numele copiilor după diverşi pokemoni, fan cluburi, întâlniri prin parcuri, accidente pe şosele şi multe altele).

La un an de la prezentarea oficială, Pokémon Go nu mai este atât de mediatizat, însă rămâne în continuare unul dintre cele mai apreciate jocuri din Google Play şi App Store. În 12 luni jocul a generat pentru producători venituri de peste 1.25 miliarde de dolari, iar în cea mai bună lună au existat peste 65 milioane de utilizatori activi.

Chiar dacă numărul fanilor este în scădere, Niantic încearcă să menţină interesul prin diverse promoţii, dar şi prin evenimente organizate împreună cu fan cluburile în oraşe mari precum Chicago sau Tokio.

În România Pokémon Go a atins un maxim de 1 milion de jucători activi, în prima lună de la lansare instalându-şi aplicaţia peste 500.000 de români.

Sursa: go4it.ro

Categorii: software

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.