Blogging

/
/
8 apr. 09
/
          Pornesc o mică analiză de aici( am ajuns la acel articol printr-o postare a lui Bobby Voicu pe twitter). Acolo se vorbeşte de faptul că mulţi bloggeri ajung să transforme blogul personal într-unul de ştiri şi de multe ori mişcarea aceasta este egală cu insuccesul în blogosferă. Există nenumărate site-uri de ştiri care pot oferi o viziune mult mai completă decât va putea vreodata o persoană să reliefeze într-un blog.
         Faţa de site-urile de ştiri, blogul are un avantaj şi anume viteza. Există persoane care au beneficat de această nişă. 
         Concluzia este logică, până la urmă. Cel care te citeşte doreşte să te cunoască mai bine, să intre în legătură cu tine. Omul încearcă să găsească şi pe altul asemenea lui, daca vede că este tangent cu tine va reveni. Daca o idea a ta i se pare convergentă sau divergentă va consemna atitudinea sa prin comentariu. Ai reuşit să il pui pe gânduri sau să îl intrigi, cu siguranţă va reveni. Totul depinde numai de tine şi de ceea ce scrii.
 

Categorii: Twitter
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Pentru a atrage mai mulţi utilizatori, X (Twitter) ar putea permite crearea de grupuri cu conţinut pentru adulţi

Am tot citit în ultima perioadă că X (Twitter) nu o duce deloc bine, veniturile generate din publicitate sunt foarte mici, iar numărul de utilizatori umani în scădere.

De ce nu vă plac articolele cu Elon Musk şi Twitter (X) ?

Deşi sunt subiecte dezbătutate pe larg în presa globală, se pare că vouă, cititorii gadget.ro, nu vă plac sau nu vă atrag articolele ce au în centrul atenţiei reţeaua de socializare Twitter (X) şi nici cele ale căror protagonist principal este Elon Musk.

Cumpărat cu 44 miliarde de dolari în urmă cu un an, Twitter (actualul X) ar valora în prezent undeva la 19 miliarde de dolari conform unei estimări interne

Acum 12 luni se anunţa una dintre cele mai mari tranzacţii ale anului: Elon Musk cumpăra (forţat de împrejurări mai mult) Twitter (actualul X) pentru fabuloasa sumă de 44 miliarde de dolari.