Se discută de ceva timp de fuziunea dintre Cosmote și Romtelecom, de brandurile pe care Deutsche Telekom urmează să le folosească pe plan local. A avut loc o adunare generală a acționarilor din grupul OTE, iar Deutsche Telekom a specificat brandurile ce urmează a fi utilizate în schimbul Cosmote și Romtelecom.
Cosmote se transformă în T-Mobile, iar Romtelecon în T-Home. Romtelecom este un brand românesc cu tradiție ce urmează a fi aspirat de către o companie internațională, iar Cosmote a mai beneficiat de un rebranding. Inițial se numea Cosmorom și avea o bază redusă de clienți, iar ulterior au mers pe Cosmote. Apropo, rețeaua Cosmorom a debutat în 1998.
Concurența este destul de aprigă. Orange și Vodafone sunt companii cu priză la public, cu resurse financiare destul de vaste. RCS-RDS se implică din ce în ce mai activ în Digi Mobile. Piața este dinamica și ăsta ar trebuie să fie un lucru bun pentru noi, pentru clientul final (o calitate mai bună a serviciilor la un preț ofertant).