Probabil ați parcurs saga prețului greșit al LG G4 dual-sim de la QuickMobile. Au mai trecut prin astfel de situații de două ori: prima dată nu au livrat comenzile, a doua oară au ales să onoreze în limita stocului.
Ervin de la Mobilissimo punctează foarte bine, exact ceea ce gândeam și eu.
Ca magazin online când te-ai ars o dată cu o astfel de întâmplare, cauți soluții ca pe viitor să nu mai treci printr-o reeditare. Știu că greșelile sunt omenești, dar în 2015 ai parte de tot felul de sisteme automate pe care le poți pune într-un shop online.
Îmi vine greu să cred că QuickMobile nu are o echipă care monitorizează site-ul, măcar 1 persoană pe timp de noapte. Și respectivul să vadă o scăpare precum cea de aseară, un preț greșit menținut peste 9 ore. Astfel lasă loc de interpretări, de teorii ale conspirațiilor de genul că și-au asumat o pierdere, marketing etc.
Sunt sigur și aș face pariu în acest sens, nu vor putea onora comenzile, nici 1 de persoană. Sunt peste 500 de comenzi, cel mai probabil, iar dacă pierderea ar fi de ordinul a 300 de euro per terminal s-ar strânge 150.000 de euro (cu o astfel de sumă derulezi campanii de promovare pe TV, online etc cu impact foarte mare). Recunosc că la momentul în care am găsit LG G4 listat la 223 / 225 lei mă așteptam ca în maxim câteva minute să rezolve situația, nu să fie un ecart de 9 ore în care comenzile să fie preluate.
Pe de altă parte, QuickMobile a anunțat că oferă un răspuns oficial în cursul zilei de mâine. Mă aștept la onorarea comenzilor în limita stocului + voucher către ceilalți. O să vă ținem la curent.