Generaţiile de copii din anii 80’ – 90’ au crescut cu jocuri simple ca grafică, însă această simplitate îmbinată cu dinamism, inteligenţă şi creativitate au format o dependenţă care se vede chiar şi astăzi. Nintendo profită cel mai bine de această dependenţă a copilăriei, iar după succesul avut cu Pokemon Go, un alt joc face furori imediat după lansare: Super Mario Run.
Super Mario Run a fost lansat pentru iOS pe 20 decembrie, iar în 4 zile a ajuns să fie descărcat de peste 40 de milioane de utilizatori din 140 de ţări. Dacă ţinem cont că jocul este disponibil doar pentru iOS, performanţa este şi mai remarcabilă.
Jocul are o dimensiune de 205 MB şi este tradus în 10 limbi: engleză, franceză, olandeză, germană, italiană, japoneză, portugheză, rusă, spaniolă şi chineza tradiţională. Sistemul său de instalare este mult mai simplu pentru utilizatori, însă nu atât de avantajos financiar pentru producător pe cât a fost Pokemon Go. Primele 3 nivele ale jocului sunt gratuite, iar pentru a avea acces complet la cele 6 lumi trebuie să plătiţi 10 dolari.
Super Mario Run va fi disponibil şi pentru Android în prima parte a anului viitor.