Într-un interviu acordat ziarului The Wall Street Journal, CEO-ul HTC, Peter Chou, şi-a exprimat punctul de vedere cu privire la evoluţia HTC în anul 2012.
Principala problemă pentru un an destul de slab din punct de vedere financiar pentru HTC a fost insuficienta promovare a produselor şi a campaniilor de marketing. Cu această ocazie, Peter Chou a felicitat competiţia, în special Samsung şi Apple, pentru extraordinarele campanii de marketing realizate în ultimii 2 ani. “Competitorii noştrii sunt foarte puternici şi utilizează resurse financiare importante în campaniile de marketing. Noi nu am făcut destule în zona marketingului” a declarat acesta.
CEO-ul HTC a mai afirmat că poate cel mai greu an pentru HTC (adică 2012) a trecut, iar 2013 se anunţă a fi reuşit. La final acesta a adăugat că anul acesta compania HTC se va axa mai mult pe inovaţie şi mai puţin pe marketing. Lucru destul de ciudat din punctul meu de vedere, ţinând cont că anul 2012 a tras în jos vânzările HTC tocmai din cauza campaniilor de marketing extrem de reduse. Drept exemplu de campanie de marketing fenomenală îl putem lua de la Samsung pentru smartphone-ul Galaxy S III, care a ajuns să se vândă cam în acelaşi ritm precum un iPhone, deşi concurenţa în zona Android este mult mai acerbă.
Este de apreciat că HTC va încerca să inoveze, dar fără un marketing bine pus la punct, compania va scădea şi mai mult. Foarte ciudată declaraţia lui Peter Chou care pare că nu a învăţat din greşelile trecutului.