Într-un articol anterior v-am transmis că Infinix Mobile, companie din grupul Transsion Holdings, va intra oficial în România chiar de luna aceasa.
Evenimentul de prezentare va avea loc miercuri, 24 aprilie.
Infinix Mobile este doar o mică parte din ceea ce înseamnă Transsion Holdings, al patrulea cel mai mare producător global de telefoane inteligente. Deşi nu este prima dată când vedem acest nume în topuri, acum ne interesează să descoperim mai multe despre el deoarece, aşa cum am menţionat şi mai sus, vine în România.
Cine este Transsion Holdings ?
Transsion Holdings vinde aproximativ 100 de milioane de smartphone-uri anual, deci este aproape imposibil de ignorat. Gigantul adormit din Europa se bazează în principal pe trei mari branduri: Infinix, Tecno şi Itel, iar cele mai multe vânzări sunt generate de Africa, Orientul Mijlociu, India şi Asia de Sud-Est. Curios sau nu, deşi este o companie chineză, piaţa din ţara natală aproape că nu contează pentru ea.
Transsion Holdings se bazează în general pe smartphone-uri ieftine şi foarte ieftine, deşi are şi modele peste medie. Cu această strategie bazată pe cost mic de achiziţie a excelat şi excelează în ţări cu multă populaţie săracă, tocmai de aceea şi volume atât de mari (acestea sunt generate în general de telefoane entry-level).
Pentru a înţelege şi mai bine cum se prezintă Transsion Holdings în diverse ţări / regiuni, vă las mai jos câteva cote de piaţă ale companiei:
- Africa – 48% la nivelul anului 2023;
- Orientul Mijlociu – 18% la nivelul anului 2023;
- Asia de Sud-Est – 13% la nivelul anului 2023;
- India – 8.6% la nivelul anului 2023.
Transsion Holdings are în portofoliul şi modele premium, inclusiv un pliabil, Techno Phantom V Flip 5G.
Ce aşteptări am pentru România ?
Personal nu cred că Transsion Holdings va veni în ţara noastră cu modele foarte ieftine deoarece acestea sunt lipsite de fiabilitate şi performanţă, iar asta ar afecta rapid imaginea de brand pentru Infinix ca nou jucător pe piaţă. Probabil vor veni cu câteva modele entry mid-range, mid-range sau chiar upper mid-range, segment de piaţă unde dacă propui şi un preţ corect, ai toate şansele de izbândă.
„Regele smartphone-urilor din Africa”, să te vedem ce poţi !