Am revenit cu un nou articol „Clipul zilei”, iar în cele ce urmează vom vorbi despre o banală reclamă ce a scandalizat o lume întreagă.
Săptămâna aceasta Apple a lansat două noi tablete, fiecare având câte două versiuni. Modelul iPad Pro (disponibil în variante cu 11 şi 13 inci) este cel mai inovator, cel mai puternic, cel mai cel în general. Şi pentru că acest cel mai cel merită şi o reclamă pe cinste, Apple a venit cu această idee:
Vă recomand să vizionaţi clipul, are puţin peste 1 minut, însă dacă nu doriţi acest lucru, aflaţi că mărul muşcat a luat o presă de mari dimensiuni şi a zdrobit efectiv numeroase obiecte, inclusiv unele importante pentru creativitatea umană precum instrumente muzicale, aparat de fotografiat, vopseluri, obiecte sculptate etc. După ce această presă zdrobeşte efectiv totul în calea ei, la final rămâne doar noul iPad Pro sub sloganul „cel mai puternic iPad realizat vreodată este de asemenea şi cel mai subţire”.
Acest clip de promovare a noului device a revoltat artişti din întreaga lume, aceştia considerându-l jignitor la adresa oamenilor creativi, a celor care susţin partea emoţională din noi, prin distrugerea acelor obiecte cu conotaţie directă.
Şi ca să inţelegeţi cât de mare a fost reacţia negativă la nivel global, Apple şi-a cerut scuze prin vocea lui Tor Myhren, vicepreşedinte pe marketing şi a promis că nu va mai difuza reclama la televizor.
Deci, ce părere aveti de clipul zilei ? Merită atât de mult hate ?