Diverse

Publicitatea este foarte importantă în lumea în care trăim, iar un produs nepromovat, oricât de bun ar fi, are şanse minime de succes. Jeff Bezos spunea prin 2009 că „publicitatea este preţul pe care îl plătiţi pentru că aveţi un produs sau un serviciu neremarcabil”.

Conform unui raport WARC Media, aşa numitele companii Big Tech (Alibaba, Alphabet, Amazon, Baidu, Meta, Microsoft, Netflix şi Tencent) au investit anul trecut în publicitate 46.6 miliarde de dolari. Această sumă reprezintă 6% din toate investiţiile publicitare la nivel global şi este cu 49.4% mai mare decât cea din 2020.

Iată cât a investit fiecare companie Big Tech în parte:

  1. Amazon: 16.9 miliarde de dolari;
  2. Alibaba: 8.8 miliarde de dolari;
  3. Alphabet: 7,9 miliarde de dolari;
  4. Tencent: 4.9 miliarde de dolari;
  5. Meta: 3.0 miliarde de dolari;
  6. Baidu: 1.9 miliarde de dolari;
  7. Netflix: 1.7 miliarde de dolari;
  8. Microsoft: 1.5 miliarde de dolari.

Cei de la WARC Media estimează că până în 2030 companiile Big Tech vor reprezenta cam 10% din toate investiţiile publicitare globale.

Mă întreb cum de nu este Apple 🍏 în acest top.

Via: paginademedia.ro