Diverse

Confor celui mai nou raport al serviciului online de monitorizare a preţurilor Priceflux, doar 6% dintre produsele electro-IT monitorizate au avut cel mai mic preţ din an cu ocazia Black Friday 2021.

Compania a analizat un total de 2067 produse listate pe întreaga perioadă a anului, iar dintre acestea doar 126 au avut preţul cel mai mic în campania Black Friday. Categoriile monitorizate au fost: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, tablete, home cinema, monitoare, electrocasnice si boxe portabile, din oferta a 17 dintre cele mai importante magazine online din ţară.

Preţurile cele mai mici practicate în cursul anului 2021 au fost cu preponderenţă în lunile ianuarie, aprilie şi august, excepţie făcând categoria telefoanelor mobile (aceasta a înregistrat cel mai scăzut preţ în luna octombrie).

’Obiectivul, prin intermediul acestei analize, a fost să răspundem la întrebarea dacă produsele beneficiază de cele mai bune prețuri de Black Friday. Rezultatele noastre indică faptul că de Black Friday există într-adevăr produse care au prețuri imbatabile, dar acele produse sunt în număr limitat pe fiecare categorie. Astfel, există posibilitatea ca alte produse din aceeași categorie să poată fi achiziționate în alte perioade ale anului mult mai ieftin.

În schimb, am observat că în ofertele de Black Friday au fost listate produse care nu au făcut parte din oferta standard a magazinelor și, deci, pentru care nu am avut un istoric de preț pentru a le putea compara. În general vorbim despre modele mai vechi sau capete de stoc care au fost puse la dispoziție de producători sau furnizori la prețuri mult reduse.” a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Majoritatea produselor cu cel mai mic preţ din an sunt folosite în campania Black Friday cu rol de cârlig pentru a atrage cumpărătorii pentru achiziţia celorlalte produse la “reduceri”.