De ce sunt urmărite brandurile în social media? [infografic]

30/06/2011

Facebook şi twitter sunt zone în care şi mare parte din companiile româneşti avanseză cu paşi timizi. Mai jos regăsiţi o parte din motivaţiile celor ce devin fani pe facebook sau followers pe popularul serviciu de microblogging. Se vede diferenţierea de interese în funcţie de reţeaua socială.

Urmăresc o serie de branduri în funcţie de domeniul meu de interes – telefonia mobilă şi asta pentru că uneori oferă informaţii cu potenţial de a ajunge ştire. Am renunţat a participa la concursuri pentru că nu faci decât să-i spui pe cei ce te urmăresc sau te au în lista de prieteni la un spam inutil. Şansele sunt similare cu cele de la loto şi mai degrabă prefer să pun acolo un bilet.

Sursa

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.