Am găsit două grafice interesante la Liviu Mihai, primul prezintă procentul celor ce nu au folosit internetul în Q1 2014, iar al doilea oferă informații legate de comenzile online în același interval de timp.
Datele sunt compilate de către Eurostat, iar în ambele situații, România se află pe ultimul loc.
European internet penetration pic.twitter.com/upmBCvdGVi
— Benedict Evans (@BenedictEvans) December 8, 2015
European ecommerce penetration pic.twitter.com/G9mlCyVcCK — Benedict Evans (@BenedictEvans) December 8, 2015
Întrebarea voastră justă: De unde optimismul?
Din simplul fapt că online-ul este viitorul, iar proiectele dedicate au spațiu de creștere mare. La noi nu s-a ajuns la o suprasaturare, în timp și România se va alinia trendului european cu mai multe comenzi online, cu o prezență a internetului în fiecare casă, totul în viitorul apropiat.
Sunt optimist până și în ce privește proiectul Gadget.ro, avem loc de creștere în perioada imediat următoare și multe nișe sunt neacoperite, loc sub soare pentru toată lumea.
Online-ul autohton = posibilități nelimitate, tărâm de explorat.