Redmi Note 7 este primul smartphone al subdiviziei Redmi de la Xiaomi. Am fost deja corectat că i-am spus Xiaomi Redmi Note 7 și nu doar Redmi Note 7.
Nu este o mișcare nouă și avem situații similare și la concurență:
- ZTE și Nubia;
- Oppo și Realme;
- Huawei și Honor.
Lei Jun este fondatorul Xiaomi și a dat mai multe detalii legate de poziționarea brandului Redmi. Interesant este că au ales în poziția de director general al Redmi pe Lu Weibing – fostul președinte al Gionee. Lu Weibing a primit și rolul de vicepreședinte al Xiaomi Group. Nu trebuie să-l încurcați pe Lu Weibing cu Liu Liron, fondatorul Gionee și cel ce a reușit performanța de a falimenta compania ce la un moment dat era un jucător de seamă pe piața de telefoane mobile. Lei Jun a declarat că de doi ani încearcă să-l atragă în organigrama Xiaomi pe Lu Weibing.
Care este poziționarea noului brand Redmi?
- ținta este să ofere cel mai bun raport preț / specificații din piață;
- focusul va fi pe comerțul online și atragerea de vânzări de pe internet.
Brandul Mi va fi rezervat pentru telefoane mobile din categoria premium. Lei Jun a specificat că se pregătește lansarea unui vârf de lance sub brandul Redmi – un produs de tip flagship cu preț de 370 dolari.